Yağ Oranıma ve Kas Kütleme Göre Nasıl Başlamam Gerekli ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve AtknUludag tarafından 17 Aralık 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. AtknUludag
    Offline

    AtknUludag Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    57
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilgisayar Programcılığı
    Yer:
    İstanbul
    Merhaba arkadaşlar,
    Spora 1,5 yıl önce başladım. (3 ay gittim) sınav yüzünden bıraktım. bu sene başladım tekrar. Ama önceki gittiklerim de yediklerime pek dikkat etmedim. Gelişme oldu tabi ama o kadar fazla olmadı. Şuan yazın çekilmiş resmim var isterseniz onuda atabilirim buraya. Spora tekrar başladım test yaptırdım çıkan değerlerim şunlar ;
    Yağ oranım %15.2 çıkmış. Sanırsam %15'in altında yağ oranım olması gerek.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Bu değerlere göre nasıl başlamamı önerirsiniz. Zaten gittiğim spor salonunda bana program yazdılar ama beslenme ile ilgili bir bilgi verilmedi.
     
  2. AtknUludag
    Offline

    AtknUludag Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    57
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilgisayar Programcılığı
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim. Yağ oranım yaşıma ve kiloma göre sizce iyi midir ?
     
  3. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Bence nisana kadar bulk yap kilo alıp kütle kazan. Nisandan sonra definasyona girip yağlari yakıp güzel bir vücuta ulaşabilirsin. Ölçumleri nerde yaptırdın ?
     
  4. AtknUludag
    Offline

    AtknUludag Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    57
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilgisayar Programcılığı
    Yer:
    İstanbul
    Hocam bulk yap demişsiniz. Yani yağlı yiycekler mi yiyim. Yoksa durmadan proteinli 5-6 öğün yemek mi yemem gerekli ?

    Ölçümleri gittiğim spor salonunda yaptılar. Cihazları var. Cihaza çıplak ayakla çıkıp iki kolu tutuyorsun tüm bilgileri çıkartıyor. Sanırsam manyetik bir alet.
     
  5. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
  6. AtknUludag
    Offline

    AtknUludag Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    57
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilgisayar Programcılığı
    Yer:
    İstanbul
    Çok teşekkürler hocam :) Yani hem protein, hem yağ hemde karbonhidrat alacağım :)
    Peki protein tozu kullanmama gerek varmı yada karbonhidrat ürünleri var onlarda sanırsam toz gibi.
     
  7. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Protein tozu zorunlu değil ama imkanın varsa idman sonrası çabul toparlanma için alabilirsin. Ama zorunlu bişey değil bulk yapan herkes kullanacak diye bişey yok ben kullanmiyorum mesela. Dikkat etmeb gereken asil mesele beslenme.
     
  8. AtknUludag
    Offline

    AtknUludag Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    57
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilgisayar Programcılığı
    Yer:
    İstanbul
    Protein tozum zaten var evde eskiden almıştım onu kullanırım o zaman :)
     

Sayfayı Paylaş