Yağ oranımı azaltıp fazlalıklardan kurtulmak istiyorum

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve OneManCTW tarafından 3 Aralık 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. OneManCTW
    Offline

    OneManCTW Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Selamunaleyküm,

    Ben burada yeniyim eğer konuyu yanlış yere açtıysam kusra bakmayın şimdiden.
    Çoğunuz benden büyüksünüzdür büyük ihtimalle ve daha tecrübelisinizdir. Sizlere danışmak istiyorum.

    Benim yaşım 16 . Boy 1.86 . Kilo 89 .
    Yağ oranı %23 (En son 2-3 ay önce ölçüldü)

    Ben hayatımın son 2 yılına kadar hiç kilolu ve fazlalıklı biri değildim ta ki son 2 yıla kadar. Gerçekten alışamadım kilolu olmaya yeni farketmeye başladım desem yeridir. Bana yardımcı olur musunuz acaba? Beslenme antrenman vs. nasıl yapmalıyım ? Normal olarak okula gidiyorum ve sabah, öğlen ve akşam öğünleri yiyorum. (İkindi öğünü de yiyebilirim).

    Antrenman olarak Focus T25 diye bir programa başladım. Uygun değilse söyleyebilirsiniz. Bana beslenme vs programı yapabilecek varsa çok teşekkür ediyorum.

    Şimdiden sağolun. İyi günler dilerim
     
  2. PointQuard
    Offline

    PointQuard Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2015
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    48
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    kilo vermek ve yağ yakmak için günlük kalori ihtiyacını düşürmen gerekir. Boy ve kilomuz hemen hemen aynı , bende 2 hafta önce basladım düşürmeye sigarayı bıraktıgım için biraz fazla iştahım açılmıştı neyse. Hesapladıgımda günlük kalori ihtiyacımın 3300 kcal olduğu ögrendim. 2 haftada 2000 kcal'e kadar düşürdüm.

    Günlük kaç kalori alman gerektigini hesaplamak için TIKLA
    Yediğin besinlerde ne kadar kalori bulundugunu hesaplamak için TIKLA


    Verdiğim linklerden ilk önce kaç kalori alman gerektigini hesapla. Sonra ikinci linkten gün içinde yediğin ekmegin , pilavın , makarnanın vs.. toplam kaç kalori ettigni hesapla. Atıyorum 5 yumurta 2 tabak makarna 5 dilim ekmek yedin 3500 kcal etti. Bu durumda 3000'e düşmek için ekmegi 3 dilime makarnayı 1 tabaga düşürmek lazım. ( ilk düşürmen gereken gıdaların başında aşırı yağ içeren ürünler gelmelidir. Çünkü yağlar vücutta direkt olarak depolanır. ) Seninde yapman gereken bu. Kalori miktarını düşürmen kolay olmayacaktır hele ki benim gibi iştahlıysan. Aman he tatlıdan falan uzak dur çünkü vücut her zaman aldığın karbonhidrad miktarını alamayınca seni şekerli şeylere yönlendirecektir içinde şeker olan herşeyden de uzak durman gerekiyor. Sabırlı olursan 2-3 haftada bu durum da ortadan kalkıcaktır. Kızartma türü herşeyden uzak dur. Ek olarak protein alımına özen göster. Günlük protein ihtyacını karşılamaya çalış. Antreman programın Focus T25 hakkında pek bilgim yok o yüzden bilgisi olan üyelerimize bırakıyorum. Sayende farklı antreman metodu oldugunu ögrendim gidip biraz bilgi ediniyim bu konuda. İyi forumlar.
     
    cemm71 ve OneManCTW bunu beğendi.
  3. OneManCTW
    Offline

    OneManCTW Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Cevapların için teşekkür ederim. Benim ihtiyacım 2700 kcal çıktı. Benim de 1400 kcal'e inmem lazım sanırım ?
     
  4. PointQuard
    Offline

    PointQuard Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2015
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    48
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    yok normali başlangıçta 500 azaltmaktır. birden bire 1000 azaltmak enerjini olumsuz etkileyebilir.Ufak ufak azalt yazdığım gibi 2 tabak makarnayı 1 e düşür vs..
     

Sayfayı Paylaş