yürüyüş / koşudan önce

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve yusufziya tarafından 26 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. yusufziya
    Offline

    yusufziya Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2011
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    selamlar.

    sabah 07:00 - 08:00 arası en az 1 saat tempolu yürüyüş / koşu yapmayı planlıyorum .


    yol ortasında yığılıp kalmamak için spordan önce birşeyler yemeli / içmeli mi ???


    evde kefir yapıyorum .

    sabah spor için çıkmadan önce 1 bardak içsem .. olur mu.

    tavsiyeleriniz nedir. ( öncesi ve sonrası içim ) ???
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    suyu bol bol iç sudan korkma antremanda abartmadan yudumm yudum iç su yanında olsun.
     
  3. melankolia_sago
    Offline

    melankolia_sago Yeni Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    0
    Antremandan önce sporcu içeceği içebilirsin, antremandan sonra daha fazla miktarda sporcu içeceği içmelisin. Cabarov'un dediği gibi antreman sırasında su içebilirsin tabi seni rahatsız etmeyecek ölçüde olsun.

    Boş mideye cardio yapmak daha az faydalıdır sporcu besinlerine ve takviyelere göre.
     
  4. army1010
    Offline

    army1010 Üye

    Katılım:
    24 Mart 2006
    Mesajlar:
    76
    Beğenileri:
    61
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    izmir
    karbonhidrat alsan iyi olur sabah aç karnına koşmanı tavsiye etmem kan sekerin düşer
     

Sayfayı Paylaş