Yüksek Yağ Oranı hakkında.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve JoinVille tarafından 23 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. JoinVille
    Offline

    JoinVille Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2014
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli Forum üyeleri merhaba,

    Forum'u uzun süredir takip ediyorum. Üye olmaya ve değerli bilgilerinizi almaya karar verdim. Fiziksel özelliklerimden bahsedeğim ilk etapta.
    Yaş :24
    Boy : 172
    Kilo : 92,5
    Yağ Oranı : %31 Yağ Kilo : 29

    Öncelikle 99.1 kilo ile 1 Aralık'Ta başladığım Diyet ve Spor programıyla gün itibariyle 92.5 kiloya düştüm fakat, bunun içerisinde eriyen kaslarda mevcut.

    Salonda ki antranör ağırlık kaldırmamın bana zarar vereceğini ta ki yağ oranımı %25 e indirene kadar sırf cardio yapmam gerektiğini söyledi.

    Açıkcası çok güvenemiyorum. Kaslar metabolizmayı hızlandırır yağ yakımını arttırır diye biliyorum. Tabi bu durum yüksek kilolular için geçerli olmayabilir.

    Bu konuda sizlerin nacizane fikir ve deneyimlerinize ihtiyaç duymaktayım. Değerli cevaplarınız için şimdiden Teşekkür ederim.
    Ağırlık çalışması yapmalımıyım ? Yoksa sırf cardio mu yapmalıyım.

    Haftanın 5 günü cardio yapıyorum 1 saat.
     
  2. JoinVille
    Offline

    JoinVille Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2014
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu konuda bilgisi olan biri mutlaka olmalı :)) Yardım plss
     
  3. Savino89
    Offline

    Savino89 Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2014
    Mesajlar:
    527
    Beğenileri:
    223
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    ağırlık gerçektende kilo verirkende alırkende herçeşitte önemlidir . Benim düşüncem şöyle sendeki yağ oranı fazla olduğu için zaten kilosu normal bir kişiye göre hızlı kilo verirsin ağırlık çalışmayıp birden kilo verirsende çok büyük kas kaybı olucaktır tığı gibi kalıcaksın (ilerisi için söylüyorum) . Sen şuanda herşeyini kardiyoya ayırsanda ağırlığı unutma kasları uyutma kendi çapında az ağırlık fazla tekrar yapman senin için daha iyi olucaktır .
     
    JoinVille bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş