Wing Chun ve Ağırlık

Konusu 'Savunma ve Dövüş Sporları' forumundadır ve BeytullahY tarafından 26 Mart 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. BeytullahY
    Offline

    BeytullahY Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2016
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Bursa
    Merhaba arkadaşlar ;
    Kendimden bahsedeyim 16 yaşında 172 boy ve 60 kiloyum.4 ay wushu sanda(bıraktım) ve 4 aydırda wing chun yapmaktayım.Haftada 3 gün salı-perşembe-cumartesi. Wing chun antrenmanı normalde 18:00 da başlayıp 19:30 da bitiyor ve baya ağır geçiyor.

    Antrenman bittikten sonra , salon hem kickbox,wing chun vb hem de fitness-body salonu olduğu için bazı fitness makineleri dumbell(5kg yada 7.5) özellikle biceps hareketleri-barfiks-ters mekik felan yapmaktayım yaklaşık 30 dakika çalıştıktan sonra yani 20:10 gibi çıkış yapmaktayım.

    Sorum şu:Ağır antrenmandan sonra ağırlık çalışmam kaslarımı olumsuz etkiler mi ? wing chun antrenmanından sonra ağırlık çalışmaya devam etmelimiyim ? yoksa bırakmalımıyım ? Şimdiden Teşekkürler
    İyi Forumlar
     
  2. The Wolverine
    Offline

    The Wolverine Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2016
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Bence aynı gün yapma kaslarını fazla zorlamana gerek yok illa yapacaksan diğer 4 gün yap
     
  3. BeytullahY
    Offline

    BeytullahY Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2016
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Bursa
    Maalesef diğer günler gitme imkanım yok.O zaman yapmayayım.Teşekkürler
    --- Mesaj birleştirildi, 27 Mart 2016 ---
    Maalesef diğer günler gitme imkanım yok.O zaman yapmayayım.Teşekkürler
     
  4. The Wolverine
    Offline

    The Wolverine Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2016
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Rica ederim
     

Sayfayı Paylaş