Whey Protein

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Şafak Bilgili tarafından 29 Kasım 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. Şafak Bilgili
    Offline

    Şafak Bilgili Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Hatay/İskenderun
    Merhaba arkadaşlar ben protein tozu almak istiyorum..

    Malum ögrenciyim..Başlangıç olarak 510 gramlık alacam 65 Tl falan. 17 gün idare ediyormuş.

    Bende 17 gün içinde para biriktiririm .. O aldığım protein tozu bitene kadar

    Tahminen o bitene kadar 150 tl falan biriktiririm .. Daha büyük bir protein tozu alırım...

    Sizce Nasıl ?? Fikrim
     
  2. jonahhex
    Offline

    jonahhex Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    38
    Acele etme toz için ya acil ya da olmazsa olmaz bir şey değil bu beslenmeni duzgun yap ustune alırsın sonrasinda ihtiyac duyuyosan beslenmene ayiracagin parayi buna ayırma ama
     
  3. Şafak Bilgili
    Offline

    Şafak Bilgili Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Hatay/İskenderun
    ama fikrim iyi değilmi günde 10 tl harçlık :)
     
  4. Created By Loss
    Offline

    Created By Loss Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.381
    Beğenileri:
    2.951
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    İnternational Fitness & BB Personal Master Trainer
    Biri Safagi durdursun:)

    Lg Smart World
     
    Yaver27 bunu beğendi.
  5. Şafak Bilgili
    Offline

    Şafak Bilgili Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Hatay/İskenderun
    Ne oldu ? Ama olmazmı ?
     
  6. Created By Loss
    Offline

    Created By Loss Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.381
    Beğenileri:
    2.951
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    İnternational Fitness & BB Personal Master Trainer
    Yok Safakcim saka yapiyorum son zamanlarda nereye baksam seni goruyorum o yuzden soyledim yanlis anlama sakin :)

    Lg Smart World
     
    Şafak Bilgili bunu beğendi.
  7. Şafak Bilgili
    Offline

    Şafak Bilgili Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Hatay/İskenderun
    Ya Bendeki bu araştırmacı ruhu ve azim olduğu için :D
     
    Created By Loss bunu beğendi.
  8. Yaver27
    Offline

    Yaver27 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenileri:
    1.423
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    şafak sen hala 5 kilo dambılla ön kol artı mekik mi çalışıyorsun? yoksa omuz sırt bacak arka kol çalışmalarına başladın mı?
     
  9. Şafak Bilgili
    Offline

    Şafak Bilgili Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Hatay/İskenderun
    :D Yaver abi merak etme o safhaları geçtik :D Düzenli bir şekilde çalışıyorum evet omuz 5 kg çalışıyorm ama kol göğüs 7.5 . Karın içinde yine dediğin gibi mekik çekiyorum :D
     
  10. Yaver27
    Offline

    Yaver27 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenileri:
    1.423
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    sabahlar naptın? yumurtaya başladın mı , eti burçaka devam mı?
     
  11. Şafak Bilgili
    Offline

    Şafak Bilgili Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Hatay/İskenderun
    Abi 3 yumurta domates biber falan menemen yapıp yiyom
     
    Yaver27 bunu beğendi.
  12. Leopara
    Offline

    Leopara Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    704
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yaver abinin lahmacundan sonra en sevdiği yemektir menemen can yerinden vurdun simdi iki menemen yapip yer :)
     
  13. Şafak Bilgili
    Offline

    Şafak Bilgili Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Hatay/İskenderun
    :) :) :) yer valla
    --- Mesaj birleştirildi, 29 Kasım 2014 ---
    Ama çok ekmek yedirtiyor 4 dilim kepekli ekmek yedim :)
     
  14. Yaver27
    Offline

    Yaver27 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenileri:
    1.423
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    bu sene turşuyu yaptık, ama dolaba domates saklamayı unutmuşuz :) stoklar sınırlı. o yüzden sürekli yapamıyorum. şimdi gidip marketten göz göre göre o ilaçlı domatesleri de almak istemiyorum. şunun şurasında yaz'a ne kaldı :)
     
    Leopara bunu beğendi.
  15. BloodRave
    Offline

    BloodRave Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2014
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    protein tozundan beklenti nedir ? nesquik gibi ağzını tatlandırması içinmi almayı düşünüyosun yoksa kullandığında kasların coşucak mı sanıyorsun? gözüken maddi imkanların kısıtlı harçlık biriktirerek almayı düşünüyosun o halde farklı seçeneklere yönelmen daha mantıklı olur senin için.
    belliki sağlam antrenman yapamıyorsun 5-10kg dumbbell ile bi yere varamazsın paranı madem biriktirecen o parayla salona yazıl yada taksitle daha fazla ekipman al. protein değeri yüksek besinleri araştır daha falza tüket ki mevcut koşullarda tozun faydasını göremeyeceğin için başımıza toz düşmanı kesilme.
     
    Yaver27 bunu beğendi.
  16. Yaver27
    Offline

    Yaver27 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenileri:
    1.423
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    son cümlede koptum :)
     
  17. Şafak Bilgili
    Offline

    Şafak Bilgili Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Hatay/İskenderun
    Sen kafanı yorma bütün ekipmanlar var bende barfixten tut şınav barına kadar kim demiş kısıtlı para ben parayı çar çur etmemek için besin al dersende zaten gerekeni alıyorum yumurta süt vb
     
  18. BloodRave
    Offline

    BloodRave Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2014
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    afiyet olsun.
     
    Leopara bunu beğendi.
  19. Şafak Bilgili
    Offline

    Şafak Bilgili Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Hatay/İskenderun
    Yani ek olarak ha almısim ha almamisim ekonomik durumdan kotu olmaz herseyim var alim diyorum bende :)
     
  20. warmengelbb
    Offline

    warmengelbb Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    110
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    kardeşim azmini takdir ediyorum valla ne diyim :D bide salona gidip tam kendini verdinmi bu iş tamamdır :D protein tozu sana dediğim gibi aman aman iş yapmaz seni coşturmaz ama idmandan sonra toparlanma süren kısalır bide hoop 20 gr protein kötü birşey değil yani. ama onu ileriki safhalarda tüketmen fizyolojik olarak daha sağlıklı. şimdi ona vereceğin paraya biraz daha ekipman al veya ucuz yollu bi salona yazıl önemli olan salonun ne kadar büyük veya ne kadar çok ekipmanının olması değil sıcak atmosfer ve senin içindeki motivasyondur bir bar 3 5 makine 3 5 dumbell bile yeterlidir.
     

Sayfayı Paylaş