Whey+Creatin kombinasyonu

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve GorkemDemırel tarafından 5 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. GorkemDemırel
    Offline

    GorkemDemırel Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Giresun
    Arkadaşlar şu an elimde Optimum whey + Unıversal creatin var bu ikisinin kombinasyonunun iyi olduğunu duydum... Proteini Sabah aç karna ve antrenman sonrası içiyorum, creatinle kombin edicem creatini nasıl kullanayım
     
  2. StoLen
    Offline

    StoLen Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    354
    Beğenileri:
    161
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Merhaba Gorkem bende bu kombinasyona yeni başladım daha önce Whey ve Creatin kullanmakta kararsızdin orayada bir yazi göndermistim Ben şöyle kullanıyorum belki senin için bir seçenek olabilir uygulamak istersen

    Antreman Günleri

    Sabah Aç karnına Whey
    Antremandan 30 dakika önce 1 Bardak meyve suyu (Üzüm suyu) + Creatin
    Antremandan hemen sonra Whey

    OFF Günler

    Sabah aç karnına Whey + Creatin (Su miktarı arttırılabilir)


    Not: Creatini yükleme yapmadan kullanıyorum 1 haftadır gayet iyi gidiyor. Su kullanımını arttıracaksın zaten ister istemez. :). Wheyi Su ile alabilirsin . bu kullanmlarin dışında bir whey alımı bence gereksiz olur..

    Eklemeyi unuttum Creatin 1 tatli kasığı 5 gr olarak kullanabilrisn.
     
  3. GorkemDemırel
    Offline

    GorkemDemırel Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Giresun
    Eyvallah yaa nasıl bu şekilde kombin ederim o zaman .. Etkilerini paylaşırım sonra da ama ben wheyi sütle alıyorum suyla içilmiyor ya :D
     
  4. StoLen
    Offline

    StoLen Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    354
    Beğenileri:
    161
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Aslında Whey çabuk karışsın diye alınır sütle alınmasının mantığını anlamıyorum fakat gece yatarken bir alternatif olarak alınabilir ama gerek yok :)
     
  5. selim4141
    Offline

    selim4141 Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    856
    Beğenileri:
    726
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Free
    Yer:
    Cehennemin dibi
    Antremandan 30 dakika önce 5 gr Antremandan sonra 5 gr alabilirsin creatini , wheyle karıştırıp içebilirsin antreman sonu.
     
  6. GorkemDemırel
    Offline

    GorkemDemırel Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Giresun
    Haklısın aynen öyle ama suyla içilmiyor ki be acayip iğrenç bi tat oluşuyo el mahkum napalım :D
     

Sayfayı Paylaş