Weight Gainer-Yağlanma-Kardiyo-Kilo Alma

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve FerhatMh tarafından 5 Eylül 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. FerhatMh
    Offline

    FerhatMh Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar,
    Öncelikle forumda yeniyim ve iki buçuk senedir devam ettiğim bb'de yanıtını bulamadığım sorular soracağım.
    Boy:179 Kilo:67.5
    Uzun süredir yaptığım bu sporda öncelikle kilo verdim ardından kas inşa etmeye başladım.
    Kahvaltıda 6 yumurta,150 gram yulaf bir tabak peynir 4-5 dilim tam Tahıl ekmek + 1 bardak süt +tahin pekmez yiyorum Öğlen bulgur-tavuk,makarna,beyaz pirinç,pilav yiyorum akşam da bu şekilde devam ediyorum ve kilo alamadığımı farkettim 12 ay devam ettiğim bu düzenle 7.5 kiloyu kas şeklinde almam başarı sayılsada bana göre inanılmaz az geliyor ve kas inşa'sı için sürekli kilo alımı şart.Bunun üzerine Pro Performance Weight Gainer 2200 aldım(vanilyalı).
    Kimin ürünü olduğunu az çok anlamışsınızdır.Şimdi bu ürünü kullanıp bir de normal yemek düzenime devam edersem kilo alabileceğimi düşünüyorum fakat bu gainerlar kim ne derse desin yağlanma yapmaktadır.Bunun için zaten 2-2.5 saat Süren antremanıma bir de ekstra kardiyo eklersem alacağım kilolardan olur muyum merak ediyorum.Her türlü tavsiyenize ve bilgi yanlışım varsa düzeltmenize açığım.Şimdiden teşekkür ediyorum ve cevaplarınızı bekliyorum...
     
  2. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar hocam;
    Öncelikle iştahınızda bir problem yoksa gainer kullanmanızı önermem.Çünkü gainerların içindeki karbonhidratların %80i şekerden geliyor.Dolayısıyla yağlanma yapacaktır.Sabahları böyle bir kahvaltı yapıyorsanız zaten iştah ile bir probleminiz olmaması gerekiyor :).Gainer yerine öğün sayınızı artırın 3 öğün yaparak kilo almanız zor olabilir.Ayrıca bir antrenman için 2-2.5 saat çok çok uzun bir zaman overtraining olma şansınız yüksek.Antrenmanlarınızı az ve öz yapın yani 1 saat kadar yapın ama idmanın hakkını verin bu sayede gelişimi göreceksiniz Başarılar :)
     
    FerhatMh bunu beğendi.
  3. FerhatMh
    Offline

    FerhatMh Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Cevabınızdan dolayı teşekkür ederim,söylediklerinizi dikkate alacağım. :)
     
    Alfonso_ bunu beğendi.
  4. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    ben teşekkür ederim tekrardan başarılar :)
     

Sayfayı Paylaş