WaloqX Resimleri ( Soru Ağırlıklı )

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Waloqx tarafından 25 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Waloqx
    Offline

    Waloqx Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba Arkadaşlar ( Abiler ) Ben Yeni Üyeyim...Size bir kaç konuda danışmak istiyorum...yaklaşık 4 ay önce fitness e başlamıştım 3 aylık kayıt yaptırdım ilk 1 ay kadar gittim son 2 ay gidemedim belimi incilttiğim için yattım bi de yazlıktaydık saten...ilk 1 ay öküz gibi çalıştım 2 aydır hiç çalışmıyorum....öküz gibi çalışmaktan kollarım aşırı inceldi...vücudum küçüldü resmen....Yaşım 17 Boyum 1:78 Kilom : 66...öncelikle;
    şu resimde burda çıkanlar sırt kası mı yoksa zayıflıktan mı çıkmış onu sormak istiyorum size

    http://www.resimupload.com/ds620485179_Goruntu(576).html

    omuzlarım çok mu iğrenç ? abilerim yorumlarsanız sevinirim bi de son 2 gündür omuzlarım için elime ilk defa dambıl aldım kol da çalıştım triceps biceps omuz ve göğüs çalışasım var çalışayım mı sizce? teşekkür ederim... son olarak bu kolum 40 cm 30 cm diyorlar onu nasıl ölçüyorlar nasıl ölçülüyo...

    http://www.resimupload.com/ds628533397_Goruntu(568).html
     
    Son düzenleme: 25 Ağustos 2009
  2. Waloqx
    Offline

    Waloqx Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    e yuh arkadaşlar 32 kişi bakmış 1 kişi bile yazmamış :S
     
  3. slymnasye
    Offline

    slymnasye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2006
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    385
    Ödül Puanları:
    73
    sorduğunuz soruların hepsinin cevabının forumda mevcut olmasından ve bu kadar hazırcılık yapıp hiç bir şeyi okumadan soru sormanızdan ötürü kımse cevap vermiyordur belki...

    ayrıca actıgınız baslık kilitlendikten on dakika sonra aynı başlığı tekrar açtınız kol ölçüsü nereden alınıyor , ne sıklıkta çalısılmalı hepsını arama butonunu kullanarak bulabılrısınız...

    iyi çalışmalar dilerim..
     
  4. Waloqx
    Offline

    Waloqx Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ilk açtığım konu resmi yanlış koyduğum için kilitlendi ben burada bu sırt kası mıdır diye soruyorum...2.resimde de omuzlarımın çok mu düşük oldugunu soruyorum bunun araştıralacak bi tarafı oldugunu düşünmüyorum ki saten siteyi iyice bertaraf ettim...cevap verdiğiniz için teşekkürler
     
  5. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.494
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    evet siteyi oldukça "bertaraf" etmişsin!
    ilk açtığım konu kilitlendi diyorsun ama yine resim ekleme kurallarına uygun olmayan resimler koymuşsun..
    üye fotoları bölümü kaslara yorum almak içindir..sağlık sorunlarını ya da görüntü sorunlarını danışmak için değil..

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/announcement.php?f=20

    ayrıca diğer sorularının cevapları forumda zaten mevcut..senden ricam forumu oku..
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş