VUCUT yapan türk ünlülerr

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve van_damme34 tarafından 18 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 20 üye.
  1. van_damme34
    Offline

    van_damme34 Yeni Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2010
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    ülkemizde body veya fitnees yapan çok ünlü yok ama bu sporları yapanların resimlerini koyuyorum kimileri epeydir spor yapıyor kimileri yeni yeni body e fitnees a başladıı [​IMG]
    [​IMG]doğuş ulkemizde ki en iyi vucuda sahip şarkıcı diyebiliriz.
    [​IMG]g.özen katıldıgı programalrda fitnees yapıgınıısöylemişti bunun yanında da boks dersleri alıyormuş..


    [​IMG]mustafa sandal önceden haftanın 6 günü fitnees yapıyormuş.


    [​IMG]
    mithatcan sezen aksunun oğlu oda body yapıyor


    [​IMG] yılmaz morgül fitnees yapmaya başlamış d.beckham neyse bende oyum diyor.

    bulabildiklerim bunlar :D
     
  2. moqqlass
    Offline

    moqqlass Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2009
    Mesajlar:
    338
    Beğenileri:
    120
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    hehe :D morgül acından ölecek sanki :D
     
  3. miamili_sercan
    Offline

    miamili_sercan Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    bunların 1 dk bıle zamanları yok bzım hoca dıyordu ilaç kullanıyorlar ünlüler hocanın bı arkadası bi ünlüyü çaşlıstıryormus ordan bılıyordu
     
  4. body-ci
    Offline

    body-ci Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    255
    Beğenileri:
    75
    Ödül Puanları:
    0
    yılmaz morgül yapıyorsa artık bu sporu :D dünya alem yapar

    içlerinde en iyisi doğuş özellikle bicepler i çok güzel
     
  5. bruce123
    Offline

    bruce123 Yeni Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    407
    Beğenileri:
    162
    Ödül Puanları:
    0
    benim avatardaki sarp leventoğlu en iyi vücudu olan artist bence

    definasyonu alkıslanmaya değer :D
     
  6. legolas246
    Offline

    legolas246 Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    287
    Beğenileri:
    180
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ankara
    Şahsen ben mustafa sandalın vücudu beğendim ama doğuşun bicepsler ne ole ya :D.Acaba steroid almışmıdır
     
  7. bruce123
    Offline

    bruce123 Yeni Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    407
    Beğenileri:
    162
    Ödül Puanları:
    0
    doğuşun hocası kerim topsakal hem koruması hem hocalıgını yaptıgı için mutlaka ufak kürler yapmıstır ancak zaten onun vücudu spora elverişliydi kemikleri filan kalındı haciml i duruyordu
     
  8. kaka
    Offline

    kaka Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    421
    Beğenileri:
    134
    Ödül Puanları:
    53
    bruce daha önce avatarını gördüm gerçek değildir falan dedim.Ama gerçekse helal olsun zaten çok beğenirim kendisini oyunculuk olsun vs. olsun ama harbiden iyi vücutta yapmış.
     
  9. pashacan
    Offline

    pashacan Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    516
    Beğenileri:
    361
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    istanbul - bakırköy
    doğuş yayla da uefa heykelinin orda meshur bi spor salonu vardır orada calısıyodu simdi bizim salonda olan bazı arkadaslar zamanında o salondayken muhabbetler arasında testesteron seviyesinin tükendiğinden yakındığını duymuslar bikac defa dolayısıyla evet baya bi kür yapmıs
     
  10. van_damme34
    Offline

    van_damme34 Yeni Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2010
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    doğuş çok uzun yıllardan beri spor yapıyor daha iyi oldugu hallerini biliyorum ama fotolarını bulamadım . bi fotografta kerim topsakalla yanyanaydı kerim topsakal gibi bi adamın yanında bile gayet iyi duruyordu benim içinde türkiyede ki en iyi vucuda sahip sanatcı odur. :D

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 13:38 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 13:34 ----------

    kür yapmışmı bilmiyorum ama bu sporu yapmak için zaten uygun bi vucudu varmış çalışarak yapılmayacak bir vucut degil 10 11 senedir bu sporu yapıyor.
     
  11. miamili_sercan
    Offline

    miamili_sercan Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    bu vücutlar için ilaçlar sagolsun denır ancak
     
  12. OkuyomBenYaa
    Offline

    OkuyomBenYaa Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2010
    Mesajlar:
    355
    Beğenileri:
    178
    Ödül Puanları:
    0
    İlaç kullanıp kullanmadıklarını bilemem ama böyle vücudlara bile kesin ilaçlı kürlü diye damga vuruyorsunuz ya yakında 32 cm bicepslere ne kürü yaptın diye sorarsanız hiç şaşırmıcam
     
  13. miamili_sercan
    Offline

    miamili_sercan Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    ya bırakın ya bn gecen sene gordum sarp leventoglunu polisiye dızısı vardı orda oynuyordu orda yoktu oyle bı vucudu 1 senede mı yaptı hıc ılaç kullanmadan stroit vuruyor hepsı
     
  14. joseph18
    Offline

    joseph18 Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Bu ilaç mevzusuda herkesin dilinde bu kadar kesin yargılı olmayın resimdeki vücutlar sanki çok mu iyi derece de? doğuşun vücut biraz gösterişli ona da naturel çalışarak ulaşabilinir ilaç deyip kestirip atmayın lütfen yapıcı olalım
     
  15. bruce123
    Offline

    bruce123 Yeni Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    407
    Beğenileri:
    162
    Ödül Puanları:
    0

    kendsinin o dizide zaten adale kütlesi vardoı ama yağlıydı ondan sonra
    kickboks ve agılrık calısmaya baslamıs ve diyette yapmıstır

    sarpın vücuduna ulasmak zor değil sadece uzun süreli bir diyet gerekli ve parasıda var supplement destegide almıstır

    onun ilaç kullandıgını sanmam sebebi ise kendini meslegini suratını riske atmaz sonucta yakısıklılıgı ile artistlikte yapıyor saç döklmesi sivilce giib yan etkileri olan ilaçları alacagını sanmam
     
  16. qubar
    Offline

    qubar Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2010
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    0
    Ben steroid kullanıp kullanmadığı hakkında yorum yapmak istemiyorum.Her steroidin saç dökülmesine yol açmadığını biliyoruz.Saç dökülmesi olayı DHT türevi ilaçlar ile ilgilidir.Çok yüksek dozajlar olmadığı sürece yüz yapısında da değişme olmaz.Mesela Arnold Schwarzenegger,Frank Zane,Gunter Schlierkamp ve Ahmet Enünlü hem yakışıklı hemde saçları olan vücutçulardır.
     
  17. residente_calle
    Offline

    residente_calle Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    301
    Beğenileri:
    73
    Ödül Puanları:
    38
    murat boz'un vücudunu begeniyorum, o da sanırım fitness yapıyor.


    [​IMG]

    [​IMG]

    ****
    Herkes için "kesin steroid basmıştır" lafları da komik olmaya başladı. Sanki igneyi vurunca şişiyor var mı böyle bir şey sizin o dediğiniz "synthol". Sapla samanı karıştırmayın. O insanlar nasıl şiddetli antrenman yapıyorlar, beslenmelerine nasıl dikkat ediyorlar da streoidle o hale geliyolar. Pompayı tak, balonu şişir meselesi değil yani, yok öyle oldugunu düşünüyorsanız siz de bi kür yapın bakalım 3 ayda onlar gibi olabiliyor musunuz görelim.
    Not: steroidle hiçbir alakam yoktur, olmayacaktır.
     
  18. Çavuş
    Offline

    Çavuş Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2010
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    bu peşin hükümlerdir zaten gelişememenin ana sebebi,önyargılar silinmedikçe Türkiye'de vg kültürü tıkanır kalır...
    -Doğuşun vücudu imrenilmeyecek gibi değil.
     
  19. krnkmdd
    Offline

    krnkmdd Üye

    Katılım:
    15 Mart 2009
    Mesajlar:
    321
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    38
    Ünlü bi clubte karşılaştım Doğuşla,Body ve ilaç muhabbeti geçti aramızda,Eğer çok merak ediyorsanız 1 kür yaptığını söylemişti bana 10 haftalık =)
     
  20. miamili_sercan
    Offline

    miamili_sercan Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    sarp leventoglu gubu yapın o zman vücüdunuzu gorıyım ialaç kullanmamıstır dıyorsunuz sz kolay yola kacıyorsunuz ilacı bas yap kası bunlar kendını kandırmadır saglıga zarar en gsl vücüt kıkbox cularda var dogal ılacsız ve güçlü
     

Sayfayı Paylaş