Vucut Ağırlığıyla fullbody antrenman programı

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve SweentLy tarafından 26 Haziran 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. SweentLy
    Offline

    SweentLy Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2014
    Mesajlar:
    108
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Vucut Ağırlığıyla yapılabılcek fullbody antrenman programı arıyorum elınde olan paylaşabılırse sevınırım.
    Ben kendımce bı program yapmaya çalıştım sızce nasıl ? Ve bu programı yaparsam haftada kaç gun yapmalıyım ?

    Şınav
    Dips
    Barfiks
    Squat
    Lunge
    Calf Raıse
    Plank
    Deadhang

    Set ve tekrarları daha belırlemedım.
     
    OttomannSlapp bunu beğendi.
  2. OttomannSlapp
    Offline

    OttomannSlapp Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2015
    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Barfiks barı
    Günlük yap bende zamanında bu tarz yapıyordum hala yapıyorum ama ek olarak salona gidiyorum tekrar. Birde setleri 2x Maximum yapabildiğin kadar yap. Sevgiler.
     
  3. cedric8
    Offline

    cedric8 Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    163
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    1 2 tane daha şınav ekleyebilirsin eğimli yumruk elmas gibi onun dışında plank pozisyonunda ayaklarini tek tek yana acip dizini dirsegine değdirmeye calis bu sayade oblikleride devreye sokmus olursun.calfi kaldirsanda olur squat ve lunge yeterli olucaktir.haftada en fazla 4 kere yap vucuduna dinlenmesi icin sure ver 4den fazlasi daha fazla yarar getirmeyecektir.set ve tekrari kendine gore ayarla 1 2 gun kendini dene ilk hareketlerde max yaparsan sonraki hareketlere gucun kalmayacaktir her harekete gucun kalıcak sekilde seti ve tekrari ayarla.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  4. rd2a
    Offline

    rd2a Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    24 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    Değerli üyemiz;
    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;
    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır.
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.
    Link : http://www.bodyforumtr.com/threads/...emi-program-İskeleti-full-body-workout.87298/
    Arama Kelimeleri :

    Yukarıdaki arama kelimelerini arama bölümündeki "sadece başlıklarda ara" sekmesini tıklayarak aratınız. Çıkan arama sonuçlarından sorunuza en uygun bulduğunuz başlığı inceleyiniz.Aradığınız cevabı bulamadığınızı düşünüyorsanız dahi sorunuzu o başlıkta sorunuz.Çok özel bir durum olmadıkça yeni başlık açmayınız.Aksi takdirde başlık kirliliğine neden olursunuz.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş