Vitamin hapları ve protein tozunun etkileri

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ilko tarafından 24 Ocak 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ilko
    Offline

    ilko Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    arkadaşlar şu anda 60 tabletlik one a day maximum vitamin haplarından içiyorum bi kaç güne kadarda protein tozumu temin edicem protein tozumu günde 2 sefer içtiğimde ve bu vitamin hapımdan yine her gün 1 adet olarak dewam ettiğimde herhangi bi zararı olurmu 2sini bir arada kullandığımda bi yan etkisi felan protein tozu olarak optimum alcam şimdiden yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler.
     
  2. selcuk158
    Offline

    selcuk158 Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    herhangi bir zararı olmaz dostum
     
  3. Layn
    Offline

    Layn Yeni Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Bodrum
    herhangi bir yan etki olmaz.herkez bu şekilde kullanıyor zaten.
     

Sayfayı Paylaş