VG +Body

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Synyster Gates tarafından 6 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Synyster Gates
    Offline

    Synyster Gates Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2014
    Mesajlar:
    130
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Merhaba arkadaşlar. Spora başlayalı 2,5 sene filan oluyor ama ilk bir buçuk sene kendi gayretimle bir şeyler yapmaya çalıştım pek olmadı gibi 53 kilo ile başladım kilo almaya çalışıyordum. Boy 178. Sonra işte 1,5 senede 60 kiloya çıktım. Sonra bu işi iyi bi hocanın yardımıyla hazır olan alt yapı ile yaptım şuan 78 kiloyum. Şuan amacım kolu 40 yapabilmek. 35 ile başlayanlar için kolay bi hedef ama ben 26 ile başladım şuan 36. Bb gayet iyi gidiyor ama bunun yanına boksudaeklemek isitiyorum. Sorum şu boks yaparsam hacim almamda zorluk çıkar mı? Beslenme, supplement gibi derdim yok dinlenme ise seneye tekrar girecem ygs ve lys dershane filan yok rahatça dinlenirim. Sorumu bunlarıda düşünürek cevaplarsanız sevinirim.
     
  2. cucu87
    Offline

    cucu87 Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2007
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    11
    benim arkadaşım boksör salonda taniştik ağirlikta yapiyo boksda yapiyo önemli olan iyi beslenmen ve dinlenmen uyku vs. yani vucudunun toparlanması hızlı olmalı buna görede supplementlerle destekleyebilirsin beslenmeni
     

Sayfayı Paylaş