Verilen 42 kilo ve keşküle dönen göbek

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve burhany tarafından 13 Şubat 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. burhany
    Offline

    burhany Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2011
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar merhaba.

    Ben 142.5 kilodan 100 kiloya düştüm. 2 yıl diyet yaptım ve göbeğimin dümdüz olacağı aklımdaydı hep ama yanıldım :) Göbek tam bir keşküle döndü! Kuzenim 95 kilo ve benden 2-3 cm kısa fakat onun göbeği gayet normal duruyor böyle bi görüntü yok yani. Boyum 1.92 ve oldukça kalıplı biriyim.

    Bazı arkadaşlar pasif jimnastikle bu sorunu çözebileceğimi söylüyorlar. Yaşım 23 ve ben bu konuyla ilgili birşeyler yapmak istiyorum. Size göbeğimin son halini gönderiyorum. Bu killi göbeği görmenizi ben de istemezdim ama fikirlerinize ihtiyacım var. Daha kilo vermem gerekiyor biliyorum fakat ne öneriyorsunuz ?
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]http://img683.imageshack.us/i/xxxvqe.jpg/
    [​IMG]
     
  2. eLvin
    Offline

    eLvin Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2010
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    Resimler gözükmüyor :/
     
  3. burhany
    Offline

    burhany Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2011
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0

    hocam aşağıdaki linki alıp yapıştırmanız gerekiyor sanırım eklemeyemedim direkt : /


    [​IMG][​IMG]http://img683.imageshack.us/i/xxxvqe.jpg/
     
  4. BeachBoy
    Offline

    BeachBoy Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.652
    Beğenileri:
    4.408
    Ödül Puanları:
    123
    Ustam kazağı çıkarmayı unutmuşsun göbeği göremedik :) :) :D .. Şaka bi yana bence aşırı bi sarkma yok normal düzeylerde bu kadar fazla kilo vermelerde olağan. Jimnastik veya plates çalışman vucudu sıkılaştırmana yardımcı olabilir.
     
  5. Maxpow
    Offline

    Maxpow Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Kilon şuan için yine fazla.Diyetine devam et ve fitness yapmaya başlaman lazım.Forumdan karın hareketlerine bak.Pilates falan yaparakta sıkılaşabilirsin.Geri kalan kilolarını olabildiğince yavaş bi şekilde fitness ve pilatesle verirsen sorun yaşamassın heralde
     
  6. burhany
    Offline

    burhany Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2011
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar ben aynı zamanda vücut geliştme de yapmak istiyorum fakat olay sadece plates ve fitness ta mı bitiyor ? daha fazla açıklayıcı olamaz mısınız?

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 20:11 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 20:07 ----------


    sayın hocam vücudumu fit bir hale getirdikten sonra epilasyona başlayacağım zaten :)
     
  7. SCHWARZXXL
    Offline

    SCHWARZXXL Özel Üye

    Katılım:
    15 Mart 2006
    Mesajlar:
    3.591
    Beğenileri:
    4.610
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Standart VG programı işini görür. Şekerden kaçın, yeterli protein al ve ağırlık çalış. Nasıl yapacağınla ilgili her şey forumda mevcut.
     
  8. Maxpow
    Offline

    Maxpow Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0

    aynen bendede kilo verdikten sonra sarkma oldu bende vg yaptım ve sarkmalara fitness kadar etkili oldugunu dusunmuyorum.ben fitness-aerobik le çok daha fazla yol katettim sarkmalar konusunda.Ama kendin deneyerekde test edebilirsin hangisini istersen bu benim tavsiyemdr
     
  9. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    zayıflarken mekıkı unutmayın mekık cektınızmı bılmıyorum ama mekıkle karnınız şekle gırer tabı zamanla
     
  10. burhany
    Offline

    burhany Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2011
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Hemen yakınımızda bir fitness salonu var oraya bu hafta yazılıcam çok teşekkür ederim.

    Hayır mekik çekmedim. Evde bir mekik sehpası var onunla çalışıyorum ama düzensiz olduğu için işe yaramadı elbette. Disiplinsiz oluyor.

    Şeker, beyaz ekmek ve yağlı hiçbir gıdayı boğazımdan geçirmiyorum. Fitness salonuna girince düzenli ve disiplinli bir çalışmayla çok iyi olacaktır.



    Sizden ricam, benim için uygun gördüğünüz bir diyet programı verebilir misiniz ? Ben çok iradeli biriyim lütfen yazın.
     
  11. jimraynor
    Offline

    jimraynor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    958
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    Yer:
    Antalya
    Mekikle falan yağlı karın şekillenmez arkadaşım bu tarz şeylere inanma. Yağ oldukça kaslar görünmeyecektir. 40 kiloyu o kadar iyi vermişsin ki ben kötü bir sarkma göremedim. Ne yaptıysan aynı şeye devam edeerek 70 kiloya kadar düş. kaç gün cardio kaç gün body yapıyordun bilmiyorum ama diyelim 4 gün cardio 2 gün body yapıyorsan body biraz artırıp cardioyu 1 gün azaltabilirsin. 70 kilo olduğunda ise 4 gün body 2 gün cardio yap. Bu şekilde devam et.

    100 hala çok fazla bir kilo.Ah aklımıza geç düşmesede zamanında önleseydik şu kiloları.
     
  12. burhany
    Offline

    burhany Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2011
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Hocam ben hiç cardio ya da vg yapmadım. Yaptığımı sana sırasıyla yazayım;

    Sabah çeyrek kepek ekmeği peynir, domates, zeytin,

    Öğlen çeyrek kepek ekmeğine sandiviç,

    Akşam ekmeksiz sebze yemekleri.

    2 yıl boyunca aynı düzende ağzıma şeker, beyaz ekmek, yağlı yiyecek hiçbir şey vurmadım ve bu kiloya düştüm.


    Şimdi sabah yarım, öğlen yarım kepek ekmeği. Akşamda ekmeksiz yine sebze yemekleri, ama bazen ölçü kaçıyor fakat kilomu koruyorum. Yani dengesiz beslenmiyorum. Tatlıya, yağlıya ya da benzeri şeylere abanmıyorum hatta haftada bir tatlı yerim ya da yemem belki ufak bi çikolata. Ama bu düzen beni gerçekten sıktı ve ne yapacağım konusunda kararsızım.
     
  13. jimraynor
    Offline

    jimraynor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    958
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    Yer:
    Antalya
    Sporsuz diyet yaptın yapmışsın. Ona rağmen sarkma gerçekten hiç olmamış görülüyor. Başka fotoğrafların var mı ayakta göğüs ve göbekle ilgili. Sarkma yoksa iyi bir derin var şanslısındır.

    Ayrıca şunu da unutma 40 kilo vermişsin ama bu süreçte body yapmadıysan veya proteini çok kıstıysan o 40 kilonun 15i kas 25i yağ olabilir. Eğer öyleyse beklediğinden daha geç sonuç alacaksın. 80 kilo olduğunda hala yağlıyım diyenlerdeen olacaksın.

    Sabah 100 gram peynir yesen 25 gram protein oradan gelir. Öğlen ki sandviçte de 25 gram protein olsa 50 etti. Akşam sadece sebze yiyorsun :( Toplamda 50 gram protein yiyorsun. Çok fazla kas kaybın oluyordur. Bu bir kere çok yanlış. Tartıda 5kilo vermek önemli değil o 5 kilonun içinde ne kadar yağ olduğu çok önemli.Bir kere akşamlara kesinlikle artık sebzenin yanına yumurta beyazı, tavuk göğsü veya balık eklemen şart.

    Bir de şöyle birşey söylemek istiyorum sağlıkla ilgili. Yapılan bir araştırma vardı. İkiz erkek kardeşlerin ikiside 80 kilo. Birisi 5 yıl spor yapmış diğeri ise hayatı boyunca spor yapmamıştı. Spor yapmayan kardeşin iç organlardaki yağlanması spor yapandan 3 kat fazlaydı.

    Bu da sağlık açısından sporun tartıyla çok orantılı olmadığını gösteren en güzel kanıtlardan. O yüzden artık koşu veya salona yazılma vaktin gelmiştir.
     
    Son düzenleme: 14 Şubat 2011
  14. burhany
    Offline

    burhany Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2011
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Hocam afedersin ben eklememişim yazdıklarımın arasına. Akşamları haftanın 3 günü haşlama tavuk ya da light ton balığı tüketiyordum. Proteini hiç eksik etmedim.Hacim olarak küçüldüğümü söyleyemem hemen yeni birkaç fotoğraf göndereceğim birkaç dakika beklersen eğer :) hemen şutluyorum fotoğrafları.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 18:55 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 18:39 ----------

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  15. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    nasıl şekıllendırmez bende neden sekıllendı ? benımde gobegım var kardıo yapıyorum ve mekık cekıyorum mekık hzılandırır yagı yakımını ama bolgesel zayıflama yoktur ama o bolgeyı calsıtırarak surecı hızlandırıp o bolgeyı sekle sokarsın kas olursa sarkmaz kas altta olucak tabı bendede kas gozukmuyor ama karnı toplu tutuyor sarmıyor asla analamdım neye gore boyle yorum yaptıgını benım gıttıgım salondakı hoca 25 senelık hoca ve kendısı taı box ust kurul temsılcısı ve etkısını kendım gordum kendı ustumdekı etkıyı ayzdım mekık cekmesse sarkar boyle abıcım sız mekık ve kardıo yapın yoksa o sarkma toparlanmaz kas kutlesı lazımkı karnı tutsun
     
  16. burhany
    Offline

    burhany Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2011
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    abicim tartışmayın gerçekten üzülüyorum. ben fikirlerinizi almak istedim sadece. elbette bakın resimlerde mekik sehpam var yapabildiklerimi yapıyorum ama cardio için salona başlamam lazım. :) hacimden kaybetmiş miyim peki ? bu vücut adam olur mu dersin ?
     
  17. jimraynor
    Offline

    jimraynor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    958
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    Yer:
    Antalya
    Ben yanlış anladım pardon. Ben şekillenmeyi kassal görünme anlamında bir yorum olarak değerlendirdim. Sende görünmemesinin nedeni dediğin gibi yağdır. Derli toplu durmasının tek nedeni kas da değil. Sıkılaşmadan ötürüdür.

    Ayrıca dediğin gibi bölgesel çalışmadan sonra yapılan cardionun o bölgedeki yağ yakımını arttırdığı da kanıtlandı. Etkisi varmı.

    Yaptığın yoruma hocanı katmazsan da ben bunu desteklerim. Destek için yıllar ve hocalar belirtmene gerek yok.

    Amacımız insanlara maksimum fayda sağlamak.

    burhany
    eski yeni hali görmeden birşey söyleyemeeyiz burhan. Bu vücut adam olur çok disiplinlisin ki bu kadar kiloyu vermişsin.Devamını getireğine inanıyorum.

    Cardio için salon şart değil body için şart.

    Cardio dışarda da yapılır. Stadyumda koşarsın sokakta koşarsın bisiklete biner dağa çıkarsın vs.

    Cardio ortamında bol oksijen bulunması da yağ yakımını arttıran temel etken.

    Bir hocam söylemişti yurtdışında salonlarda cardio bölümünde oksijen tüpleri varmış belli bir sürede oksijen sıkarmış ortama. Ne derece doğru bilmiyorum.
     
    Son düzenleme: 14 Şubat 2011
  18. burhany
    Offline

    burhany Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2011
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Anladım hocam çok teşekkür ederim. Evde bir normal bisiklet var fakat o insanı bayıltıyor sıkıntıdan. Normal bi bisiklet alıp dışarıda gezsem nasıl olur ? akşamları 2 saat çok temiz binerim hiç dert değil. Koşmakta mantıklı hafif tempo. Hocam lütfen bana cardio için bir program söyler misiniz ? Lütfen madde madde yazın rica ediyorum
     
  19. jimraynor
    Offline

    jimraynor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    958
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    Yer:
    Antalya
    Burhan ben antrenör değilim, hocam falan demişsin kimse öyle anlamasın. 2 yıldır spor geçmişim var.

    Öncelikle spor yapmadığın için çok zorlanmadan spora yavaş yavaş başlamak lazım.

    İlk 2 hafta hızlı tempo 1 saat yürüyüş yap. 2yürü1dinlen2yürü1dinlen şeklinde 2 gün çalış 1 gün dinlenerek.

    2.haftadan sonra 2 hafta hafif tempo koşu yap. 60 dk yine. Hiç durmadan. Hafif tempoda. Kalbin hızının çok düşmeisne izin verme.

    4-6.hafta arası interval cardioya geç.

    Bisikletle dışarısı için uzun sürüşler yapabileceğin güvenli bir yer vardır umarım? 45 dakika boyunca 1 dakika çok hızlı ayakta bisiklet çevirme 1 dakika hafif tempoda oturarak bisiklet çevirme olarak cardio yap.
    veya
    Yokuş yukarı yer varsa yokuş yukarı 45 dakika boyunca dağa bisikletle çıkabilirsin.
    veya
    Stadyumda veya dışarıda 1 dakika depar 1 dakika hafif tempo olarak koşabilirsin.

    Bu yukarıda belirttiklerimden ağır gelenler olabilir. Öyle olursa deparı 1 dakika dinlenmeyi 2 dakika yap. Ya da hafif gelirse deparı 2 dakika hafif tempoyu 1 dakika yap.

    Cardio yaptığın günler kesinlikle mekik şınav vs. hareketlere girişme.

    Çok yağmur veya soğuk olan günlerde de evde sırasıyla aşağıdaki body programını uygula.

    şınav +mekik + squat 1dakika dinlenme (4 kez böyle)

    Dumbell setin varsa yaz ona göre bir program hazırlayayım.
    Zaten bu 2 aylık süreçte yediklerine aynı şekilde dikkat edersen. Fitliği aynada gözlemlersin.

    Koşuyu akşam yemeğinden önce yaparsan akşam yemeğinden yarım saat sonra 1 meyve tüket ya da akşam yemeğinde 1-2 dilim ekmek yiyebilirsin.

    Bu cardio ile ilk yazdığımla yaklaşık tahminim 300-500 ikinci programla 550-750 kalori yakacağın kanaatindeyim. Günlük 2 dilim ekmek artışı yapsan dahi yaklaşık 200 kalori oradan gelecek yani toplamda yine 400 kalori karın olacak. O yüzden kafanı takma o ekmeğe. Ekmek yerine haşlanmış patateste olur 2 adet.

    Bu süreçte tartıya çok takılma. Ayna en güzel tartıdır.
     
    Son düzenleme: 15 Şubat 2011
  20. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    benı anladıgına sevındım dostum analtmak ıstedıgımı umarım anlamısısndır sıkılasmayıda kaslar yapar kaslar altta sısdıkce daha sıkı durur tabı sımdı suda var bırcok sıtedede arastırdım zamanıdna ısteyen googleye yazar arastırır kardıoyu makıende yapmak yanı salonda daha etkılıdır sokakta veya bısıkletle aynı etkıyı gostermıyor bunu tum sıteler soyluyor ondan salona yazılması en ıyısı olur duzenlı sekılde yapar orda ve body de yaparak sarkmayı eneller ve vucudunu şekle sokar.

    bu vucut adam olurmu demıstınız sız ıstedıkten sonra neden olmasın oyle aşırı degılkı vucudunuz sızın vucut tpınde bırı vardı 3 sene ıcınde yemın ederım bambaska ınsan olmustu.
     

Sayfayı Paylaş