vejetaryen beslenme

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve burçak tarafından 20 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. burçak
    Offline

    burçak Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bayan
    merhaba arkadaşlar,
    beş yıldır vejeteryanım (vegan değil yani süt, süt ürünleri ve yumurta tüketiyorum). 163 boyunda 53 kiloyum ancak hiç sıkı değilim ve sıkılaşıp yağ yakmaya çalışıyorum. haftada 4-5 gün, gün içinde 30 dk ip atlama, ardından mekik squat yapıyorum. ilaveten de haftada 3 gün akşamları 1 saatlik tempolu yürüyüş ya da yarım saatlik koşu yapıyorum. daha önce spor salonuna gitmiştim ve 1 aylık çalışma sonunda 1.5 kg yağ ve 1 kg kas kaybettim. amacım kas oranımı koruyarak yağ yakmak. sizce ip atlamadan önce l carnitine kullanmalı mıyım? ya da nasıl bir yol izlemeliyim?
     
  2. Eresbos
    Offline

    Eresbos Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    882
    Beğenileri:
    546
    Ödül Puanları:
    103
    Yer:
    istanbul
    Beslenmenizide yazarsaniz daha cok yardimci olabilirler. Sabah öglen,antreman oncesi sonrasi,ara ogunlerde ne yiyorsunuz?

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  3. burçak
    Offline

    burçak Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bayan
    genelde şöyle besleniyorum:
    sabahlari: 2-3 dilim ekmek, peynir, 1 yumurta, domates, salatalık
    ara öğün: meyve
    öğle: sebze yemeği ya da kuru bakliyat, yoğurt
    ara öğün: meyve
    akşam: sebze yemeği, salata, yoğurt
     
  4. Eresbos
    Offline

    Eresbos Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    882
    Beğenileri:
    546
    Ödül Puanları:
    103
    Yer:
    istanbul
    İlk söyleyecegim şey protein aliminiz çok düşük.mesela Squart cok saglam ve kaslari yırtan bir harekettir. Siz squart yaptiktan sonra kaslarin iyilesmesi icin protein almazsaniz kas yikimi kacinilmazdir. Sabah 2tam yumurta+1 yumurta beyazindan olusan omlet yapin. Ogle yemeginizde mutlaka protein iceren bir bakliyat ve yogurt olsun. Antremandan 30dk sonrada 3-4 yumurta beyazi yiyin. Protein tozu peynir alti suyundan yapiliyor. Onuda kullanabilirsiniz. Bu arada sıkılaşmak icin agirlik calismalisiniz. Kas kaybininda önüne agirlik calisarak gecebilirsiniz.

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
    egemennn ve burçak bunu beğendi.
  5. burçak
    Offline

    burçak Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bayan
    cok teşekkür ederim :)
     
    Eresbos bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş