Ve Yine Ramazan :)

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve krakkk tarafından 6 Haziran 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. krakkk
    Offline

    krakkk Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2012
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Arkadaşlar gördüğüm ve göremediğim bu konuda çok yazılmış çizilmiştir Ancak an itibari ile bu yıl oruç saatleri çok uzun Sormak istediğim şu uygulanabilirmi İftardan 45 dk önce hafif dinlenerek bi antreman iftarda 3 4 hurma çorba protein tozu ve yarım saat sonra ana yemek
     
    Bodyyci bunu beğendi.
  2. Bodyyci
    Offline

    Bodyyci Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    376
    Beğenileri:
    48
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    İstanbul
    İftardan önce antreman iftardada ana yemek ;)
     
  3. Franquez
    Offline

    Franquez Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    892
    Beğenileri:
    349
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    BURSA
    iftardan once yapmayın arkadaşlar dehidrasyon riski cok yüksek
     
  4. abseto
    Offline

    abseto Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2015
    Mesajlar:
    955
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Reis bende çok sıkıntılı görüyorumda çoğu kişi iftardan önce yapıyor :) pek de sorun yok diyolar.
     
  5. Bodyyci
    Offline

    Bodyyci Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    376
    Beğenileri:
    48
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    İstanbul
    Başka vakit yok arkadaşlar .. İftardan sonra teravih var :)
     
    abseto bunu beğendi.
  6. Franquez
    Offline

    Franquez Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    892
    Beğenileri:
    349
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    BURSA
    valla zaten antremanı ıyıcene dusurdum 2 yada 3gun 45 dk gecırmeden gerke yok besın alamıyoruz durmadan yıyorumda yetmıyor
     
  7. abseto
    Offline

    abseto Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2015
    Mesajlar:
    955
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    bende bugün iftardan önce gittim. performansda çok düşüş yoktu ama hafif bi halsizlik vardı. ve asıl sorun susuzluktu :D ama iftara doğru bitirdiğimden pek sorun olmadı :D ve yemeklerde zaten eksiğim vardı o yüzden şimdide çok zorlanmadım :D iftarı normal yiyorum. 1 saat sonra felan kuruyemiş hurma vb. ne varsa yiyorum :D sahura kadar acıkırsam yulaf süt yiyorum :D sahurdada evdekiler ne yaptıysa yiyorum. bide 2-3 yumurta kırıyorum yarım litre süt içiyorum :)
    --- Mesaj birleştirildi, 8 Haziran 2016 ---
    edit. reis sen kilo kilo tavuk yersen tabi az gelir bunlar :D :D :D
     
    Bodyyci ve sergen turaman bunu beğendi.
  8. sergen turaman
    Offline

    sergen turaman Üye

    Katılım:
    3 Mart 2016
    Mesajlar:
    616
    Beğenileri:
    142
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    bişey sorucam tatlı yiyormsuun :D
     
    Bodyyci ve abseto bunu beğendi.
  9. abseto
    Offline

    abseto Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2015
    Mesajlar:
    955
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    hani pasta çikolata felan yemeyi kestim. Yani artık öyle canımda çok çekmiyor :D iradem öyle zayıf değildir :D evde bazen baklava vb. şerbetli tatlılar gelsede onlarıda çok sevmiyorum. Tatlı namına yediklerime bal katıyorum bazen (yulafa felan) şekerli olarak meyve yiyorum :D hurma yiyorum :D benim yediklerim bunlar öyle çok cheat meal yapmıyorum :D
     
    sergen turaman bunu beğendi.
  10. babaoglu31
    Online

    babaoglu31 Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben acimiyorum cikolata kek dondurma baklava sutlu insallah cok zararini gormem

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  11. Ismail.Zengin
    Offline

    Ismail.Zengin Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Çevre Mühendisi
    Yer:
    İstanbul
    İki gündür iftardan 1 saat sonra gidiyorum. İftarda bir iki hurma ve tavuklu sandviç yiyorum. Yaklaşık 400 kalori civarı oluyor bu öğün. İdmanı 45 dk içinde bitirip eve geliyorum. Ana yemeğimi yiyorum, sonra da sahuru yapıp yatıyorum.

    İftardan önce idmanı da deneyeceğim ama malum sahurdan sonra 3 4 saat uyuyabildiğim için işten gelince iftara kadar uyuyorum. :)
     
  12. sergen turaman
    Offline

    sergen turaman Üye

    Katılım:
    3 Mart 2016
    Mesajlar:
    616
    Beğenileri:
    142
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    peki ya iftar pidedi tüketiyormusun :D
     
  13. abseto
    Offline

    abseto Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2015
    Mesajlar:
    955
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    evet yiyorum :D
    da bunları sormana gerek yok ya :) genel olarak kalorine bak. Kaloriyi ayarlıyorsan (ve protein karb. ihtiyacıda önemli :D ) gerisi sana kalmış. Kendini en iyi sen bilirsin eğer yediklerinden rahatsız oluyor gelişemediğini düşünüyorsan değiştirirsin :D ben mesela spora başladığımdan beri kalori saymadım :D yaklaşık 1-2 kez ölçmüşümdür ama hep ya eksik ya fazla çıktı tam oturtamadım :D ama zaten define olmaya çalışmadığımdan sağlıksız yiyecekleri çıkarttım beslenmemden :D gerisinde de acıktıkca ne varsa yiyorum kafam rahat :D
     
    Bodyyci bunu beğendi.
  14. Franquez
    Offline

    Franquez Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    892
    Beğenileri:
    349
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    BURSA
    az kardesım ıftarda ılk oguunu yıcen sonra 2 saat sonra bı ogun daha sonra ara ogun en sonda sahur
     
    Bodyyci ve abseto bunu beğendi.
  15. krakkk
    Offline

    krakkk Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2012
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    arkdaşlar şu konuda karar kıldım 2 adet hurma 1 bardak su mercimek çorba yarım saat sonra idman idmana başlamadan 7 adet weider amino asit antreman sonrası 3 ölçek nutrade protein yarım saat sonra 1 tabak pirinç 200 250 gram tavuk yetişirse yatmadan bişiler yerim sonra sahur sahurda 6 adet yumurta pilav haşlanmış patates 1,5 ölçek casein
     

Sayfayı Paylaş