ve 2007 mr.olympia belli oldu...

Konusu 'Uluslararası Vücut Geliştirme' forumundadır ve hernan77 tarafından 30 Eylül 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 12 üye.
  1. hernan77
    Offline

    hernan77 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    177
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    sağlık teknisyeni
    Yer:
    izmir
    2007 Mr. Olympia Is Jay Cutler.....
     
  2. jön türk
    Offline

    jön türk Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    nasıl olur yaw??ben ronnieyi 1.bekliyodum
     
  3. Pain&Gain
    Offline

    Pain&Gain Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2007
    Mesajlar:
    251
    Beğenileri:
    63
    Ödül Puanları:
    0
    1.Jay Cutler
    2.Victor Martinez
    3.Dexter Jackson
    4.Ronnie Coleman
    5.Dennis Wolf
    6.Melvin Anthony
    7.Silvio Saamuel
    8.Gustavo Badell
    9.Darrem Charless
    10.David Henry
     
  4. Excursion
    Offline

    Excursion Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2006
    Mesajlar:
    888
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yazık vallahi markus ruhl ilk 10 da bile yoq, şaşırdım..
     
  5. l30n66
    Offline

    l30n66 Üye

    Katılım:
    24 Mart 2006
    Mesajlar:
    244
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    38
    jayin kazanacagi zaten belliydi..ronnie hakkindada konusmusduk off sezon fotolari hakkinda..Sahsi gorusum olarak soliyebilirim bu piyasada kim weidere ters duserse o pek hayirli bi sonuc alamiyo....Arnold'un zaferleriyle ilgili bi adminimiz bi yazi yayinlamisti ordada satir arasinda yaziyodu bu kani..Tabi 70 seneleriyle 2007 arasinda medya farki war bu yuzden prestij korumasi lazim yarisin yani tamamen silemezlerdi..ONLAR DEİLMİYDİ TURK'UN HAKKİNİ YİYEN?simdi nie sasiralim ki?
     
  6. wrestler
    Online

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.192
    Beğenileri:
    3.244
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    Anasayfada ''yarışmayı izleyen var mı?'' şeklinde bi soru sorulmuştu.Yarışmayı hangi kanal veriyodu ya da izleyenler nereden izledi?
     
  7. hernan77
    Offline

    hernan77 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    177
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    sağlık teknisyeni
    Yer:
    izmir
    bobdybuilding.com dan izleyebilirdin. sabah beşte kalktım ama hepsini izleyemedim. roni ve jay in bireysel gösterilerini izledim. en son açtığımda jay in madalyayı taktığını gördüm....
     
  8. sivasli
    Offline

    sivasli Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2007
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    253
    Ödül Puanları:
    73
    arkaadslar jay ronny dexter bunlar zaten bilinen isimler bence burda süpriz olan DENIS WOLF adam resmen zangir zangir geliyorum diyor.bi kac yila cok daha degisik yerlere gelecek bu cocuk hemde yasi cok genc.kendisi trus asilli ama almanyada yasiyor...süper bi anatomisi var.zaten bunu benim söylemem gerek yok markus rühlü günteri melvin anthoyu ve bunlar gibi bir cok ismi geride birakarak bunu belli ediyor zaten
     
  9. sivasli
    Offline

    sivasli Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2007
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    253
    Ödül Puanları:
    73
    yukarda dennis wolf icin trus asilli yazmisim :) yani rus asilli
     
  10. beat me
    Offline

    beat me Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    212
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    ronnienin pili bitti artık bırakmalı bu saatten sonra gelecek yıl için victor jayı baya bi zorluyacağa benziyor denis wolfta fena geliyor gelecek yıl ilk 3te görebiliriz belki
     
  11. dogfather
    Offline

    dogfather Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    gelecegin olympiası da dennis wolf olacak.. cok ii o cocuk ve yasıda kucuk
     
  12. hernan77
    Offline

    hernan77 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    177
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    sağlık teknisyeni
    Yer:
    izmir
    arkadaşlar mr. olympia fotolarına bakarken dikkatimi çekti. bilindiği üzere yarışmalarda yarışmacıların definasyon durumu önemlidir yada önemli idi şimdi jay ve roniye baktığımda jay in cilt altı yağ oranı bana baya bi fazla geldi. roni daha define özellikle bacaklardaki damarlanmayı görebiliyoruz ama jay de bu yok. jay in birde sırt pozu varki arkadan poposu diğer yarışmacılara oranla daha yağlı duruyor...jay in neresine oy veriyorlar anlayamadım...kütle iyi ama ayrıntı yok bu adamda. bece diğer yarışmacılara haksızlık yapılıyor ve yapılmış...
     

    Ekli Dosyalar:

    • note21.jpg
      note21.jpg
      Dosya Boyutu:
      25,9 KB
      Görüntüleme:
      33
  13. cherokee
    Offline

    cherokee Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2006
    Mesajlar:
    328
    Beğenileri:
    123
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Yük.Müh.
    Yer:
    Niğde
    Forumdan biraz uzak kalınca kimin kazandığını bilmiyordum. yeni öğrenmiş oldum. bilgilendirme için teşekkürler Hernan77.
    Favorim Jay CUTLER idi. Ayrıce Dexter JACKSON'un ilk üçe girmesine sevindim. Çok define bir vücudu var bence.
     
  14. Karasan
    Offline

    Karasan Özel Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.597
    Beğenileri:
    2.069
    Ödül Puanları:
    0
    Jay Cutler bence perişan halde, daha öncede belirttim, bu adam kesinlikle Mr. Olympia kumaşıyla dokunmuş bir adam, yani Mr. Olympia olabilmesiyle hiçbir sorunum yok, ama 2001'deki haliyle olurdu, yani şu hali, göğüste çizgilenme yok, alt belinde deriler gevşemiş, sırtı bir bütün olarak kösele gibi olmuş, glute bölgesi define değil...
    Eksikleri çok fazla, nasıl bu halde ünvanını korudu ben anlamadım.
    Ronnie'yi geçmesi normal bence Hernan, Ronnie'nin bacakları büyük ve damarlı ama seperasyon-ayrım yok.
    Jay Cutler'ın bacak definisyonuna laf yok, bacakları çok iyi, bu yarışmada da bacakları büyük artı oldu zaten onun için.
    Ronnie eskiden bacakta kraldı, kütlesi çok büyüktü, damarlıydı, defineydi, ama şimdi kütlesi azaldı, detay gitti, bir tek damaları kaldı.
     
  15. Crespo
    Offline

    Crespo Yeni Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2006
    Mesajlar:
    608
    Beğenileri:
    222
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Ronnie sırf rekoru kırmak için giriodu ama çırpındıkça batıyo yani
     
  16. hernan77
    Offline

    hernan77 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    177
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    sağlık teknisyeni
    Yer:
    izmir
    jay ile ilgili tespitlerinin çoğuna katılıyorum . ve dikkatimi çeken en önemli husus mr.olympia jürisi artık definasyona en vermiyor sanki. belki kriterlerini değiştirdiler. jayin gerçekten definasyon durumu kötüydü. bi ara forumda biryerlerde jayin arkadan çekilmiş bir fotosu vardı ve gluteusları açıkça görünüyordu, mayosunu aşşağıya indirmişti ve tarak taraktı. ama bu son yarışmada eser kalmamış...fotolar elimde var ama boyut büyük olduğundan yüklenmiyor...
     

Sayfayı Paylaş