Vücutta Çıkan KIRMIZI Benekler.

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve ProjectX tarafından 30 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ProjectX
    Offline

    ProjectX Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    Merhaba arkadaşlar 3 aydır bu sporu yapıyorum. İlk aylarda supplement kullanmadım ama 3.aya başladım başlıyası Whey Protein Kullanıyorum 3.Aydan öncesi beslenme şeklim sabahları kahvaltıda 4 haşlanmış yumurta gece yatmadan önce 4 haşlanmış yumurta ve sadece beyazlarını yiyiyordum lor peyniride yanında yerim.

    Protein tozunu kullanmaya başladığımdan beri Vücudumun Göğüs Sırt, ve Kanat bölgelerinde Fasulye tanesi kadar büyüklükte kırmızı benekler belirdi ve vücudumda yayılmaya başladı özellikle srıt bölgemde.

    Sizlere sorularım;

    Karaciğerimde problem olabilirmi ?
    Hangi Doktor ve Bölüme Gidip Tedavi Olmalıyım ?
    Protein tozunu bırakmalımıyım ?

    Ek olarak; Şuanda 18 Yaşındayım 12-13 Yaşlar Arasında 9 Ay İsovit atlı karaciğer apını kullanmıştum. tüberküloz tedavisi için protein tozu daha çok karaciğerimi etkilemiş olabilirmi ?
     
  2. John399
    Offline

    John399 Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    890
    Beğenileri:
    536
    Ödül Puanları:
    103
    Sayın ProjectX

    Biz doktor değiliz . Lütfen bir hekimin muayenesinden geçiniz ...

     
    1 kişi bunu beğeniyor.
  3. ProjectX
    Offline

    ProjectX Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    Amacım sizden tedavi beklemek değil. Bu sorun ile karşılanıp tedavi görüp tedavi yöntemlerinizi anlatmanız
     
  4. John399
    Offline

    John399 Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    890
    Beğenileri:
    536
    Ödül Puanları:
    103
    Sayın ProjectX

    Biz doktor değiliz . Lütfen bir hekimin muayenesinden geçiniz ...



     
  5. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    her ne takviye alıyorsan bırak
    Derhal doktora git
    O seni yönlendirir
    Karaciğerde olabilir
    Başka bişeyde olabilir
    Fasulyekadar lekeler az değil
    Belki alerji yapmıştır
     

Sayfayı Paylaş