Vücut tamam da kol gücü ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve undisputed01 tarafından 30 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. undisputed01
    Offline

    undisputed01 Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    38
    1.78 boy 70 kiloyum 6 pack belirgin gogus vb de yerinde 1yıl 3 ayım oldu beslenmeyle birlikte yapıyorum bacak çalışacak fırsat olmadı ona da başlıyacağım ama bilek ve kol olarak güç eksikliği var haftada 2 gün kol giriyorum 4 hareket pzt ve 4 cuma olmak üzere. Kolum 36 cm sıkmadan kalın ama sıkınca da pek bişey çıkmıyor güçlendirmek için ne yapabilirim kısa sürede büyütmek için ?

    Bir de bilek güreşçileri gibi güç kazanmak için spor salonu dışında + 2 gün evde 10 kg dumbell ile kol girsem ne zararı olur her gün 130 140 gr protein alıyorum mutlaka
     
  2. Ogden
    Offline

    Ogden Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2012
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    güç için kendini zorla ağır hareketler yap, az ağırlık çok tekrardı yanlış hatırlamıyosam
     
  3. serdar2
    Offline

    serdar2 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenileri:
    531
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Purchase
    Yer:
    Avusturya
    3 hareket biceps ve 3 hareket triceps icin yeterli, sen 4 ve 4 olarak giriyorsun, bence fazla. Ayrica Squat, deadlift, bench ve barfixe onem ver daha cok, Kollar tahmin ettiginden daha hizli buyuyup daha cabuk guclenecektir.
    Her zaman dedikleri gibi , kaslar dinlenirken gelisiyorlar.BEslenmene de onem ver tbi, fistik ezmesi sekersiz, yulaf yumurta gibi seylerin tuketimini artir.Cekirdek gucun artarsa, sende guclenirsin, kollarin da.
     
    GencGrafiker bunu beğendi.
  4. undisputed01
    Offline

    undisputed01 Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    38
    Kola aşırı mı yüklenmeliyim mesela z barda 30 kgle 12 yapana kadar 40 ile 7 8 patlatana kadar yapıcam artık bunu anladım ama şu pazarcılarınv eya çalışanların bilekleri aşırı damarlı ve güçlü oluyo bunu nası sağlarız , ne yapabiliriz ayrıyeten
     
  5. serdar2
    Offline

    serdar2 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenileri:
    531
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Purchase
    Yer:
    Avusturya
    benim kollarimi bileklerimi en cok guclendiren hareket genelde Deadlift oluyor,
    Stiff leg deadlift ve normal deadlift hatta sumo deadlift. Bilekler cok zorlaniyor kollarda da bayagi bi damarlanma oluyor. Dumbell ve barla yapilan hareketlerin etkisi kesinlikle daha fazla makinelere gore, damarlanma acisindan.
     

Sayfayı Paylaş