Vücut geliştirme ve kickboks hakkında birkaç sorum var

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Selçuk19031 tarafından 2 Ocak 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Selçuk19031
    Offline

    Selçuk19031 Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar aranıza yeni katıldım herkese hayırlı günler inşallah.Yaşım 18 şuan,geçen sene 3 ay yazın ondan önce de 2-3 ay sonbahar gibi yapmıştım yani disiplinsiz gitmiştim.Ama bu sene ağustos ayında kick boks ile beraber tekrar vg yapmaya başladım.paramı biriktirip eve halter dambıl kapı için yay istasyonu vs bayağı bir şey almıştım haziranda.4 ay kickboks ve vg ile devam ettim ama lise mezunuyum ve üniversite sınavım var kickboks'u zaman ve ulaşım sıkıntısıyla yaza erteledim ama vg yapmaya evde son hız devam.birkaç sorum var abilerim ve kardeşlerim :)

    1) Kickboks'u 4 ay yapıp bıraktım.yazın üniversiteye gittiğim şehirde devam etsem yaşımdan dolayı ilerlediği için yani sıkıntı olur mu yoksa başarı elde edebilir miyim? salonda genelde gölge boksu yapardık evde 2 güne bir yapıyorum halen.

    2)5 aydır çok disiplinli güzel şekilde çalışıyorum aletlerim yetiyor fazlasıyla çok şükür. 5. ayıma bastığımda reklam yapmayayım bir protein tozu kullanımına başladım ama başlangıç seviyesinde. sorum şu kaç hafta kullanıp ne kadar ara vermeliyim?

    3) boyum 1.80 kilom 83 son 2 yılda göbeklenmem oldu biraz ama obezlik bir durumum yok :D vg yapa yapa yaza kadar yağlarım erir mi? kasa dönüşür mü demiyorum çünkü dönüşmez.koşacak zamanım kalmıyor zaten sınav yüzünden vg bile zor geliyor :D mekik çekmem iyi olur mu göbek varken yoksa mekiki bırakmalı mıyım? zaten 1 haftadır şekeri tamamen bıraktım yeşil elma vs yiyerek yağ yakımıma yardım etmeye çalışmaktayım.

    4)2 günde bir çalışma yapıyorum dinlenmelerim dahil 1 saat 40 dk falan sürüyor ayrıca aylar geçtikçe kondisyonumun arttığını farkettim ağırlıklarımı da arttırdım.az ağırlıkla çok tekrar mı çok ağırlıkla az-çok tekrar mı?

    5)dün bir şey okudum misal göğüs çalıştım diyelim ki.adam bir kas grubunu çalıştırdıktan sonra başka kas grubuna geçerken 15 dk dinlenin diyor doğru mudur?

    6)antrenmanımı 2 günde bir mi 3 günde bir mi yapmalıyım?

    7)son olarak da sol göğüs kasımı çok rahat oynatıyorum hoşuma da gidiyor :D ama sağ göğüs kasım diğerine göre çok az oynuyor yani orantısız gelişme mi söz konusudur? sadece göğüs değil 3 kas grubunda böyle sol taraf sağ tarafa göre gözle görülür derecede daha büyük.

    Değerli vaktinizi aldığım için kusra bakmayın ama soracağım çok bi kimsem yok arkadaşlar.Çok teşekkür ediyorum şimdiden :)
     
  2. Mahmutkrdnz
    Offline

    Mahmutkrdnz Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2016
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Arena Fitness / Trainer
    Yer:
    Adana
    2-Kutuyu bitir sonra 1 hafta ara verirsin

    3-Vg de elbette yağ erir ama iş mutfakta bitiyor yağ varken karın kası görünemsini bekleme ama karın çalıs görünmesede hissedersin yağ oranı &12 nin altına düşünce görülür

    4-Genelde- Çok Kilo az tekrar derkende 6-8 tekrar BENCE 15-20 tekrar gereksiz

    5-15 dk çok fazla süre o zaman soğursun ben genelde 2-3 dk beklerim

    6-Programını öğrenmeden yorum yapamam ama 3 güne 1 fazla gibi (ben mesela 5 kas grubuna ayırdım haftada 5 gün gidiyorum)

    7-yorumsuz :)

    çok amatörce yazdım ama bazıları işine yarayabilir :)
     
    Selçuk19031 bunu beğendi.
  3. Selçuk19031
    Offline

    Selçuk19031 Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    hocam öyle şey mi olur ne amatörcesi çok teşekkür ederim gerçekten :D aklımdaki soru işaretlerinin çoğu gitti çok sağolasın :D sizin sporunuzda da başarılar inşallah :)
     

Sayfayı Paylaş