Vücut geliştirme programı

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve flassy tarafından 1 Ekim 2011 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. flassy
    Offline

    flassy Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar,
    Görüyorum ki burada bir çok arkadaş vücut geliştirme konusunda bilgili bu yüzden sizden bir konuda yardım istiyorum.
    Bu sporu 1 yıl önce yaklaşık 2 ay falan yapmıştım biraz gelişme kaydetmiştim.Şimdi tekrar başladım fakat antrenörün verdiği program beni tatmin etmedi eksi ve yanlış geldi.
    Boy:187
    Kilo:78
    Göğüs:99
    Omuz:118
    Bel 1:72
    Bel 2:83
    kol:33
    Yağ oranım: 12

    Ölçülerim bunlar spor salonuna 1 er gün arayla haftada 4 ayda 16 kere gidiyorum.Böyle mi gitmem iyi yoksa üst üste mi gideyim?Ve son olarak bana kolay gelişme kaydedebileceğim bir program yazabilir misiniz?Lütfen konuyu kilitlemeyin çok yere baktım herkes farklı program uyguluyor.Gerçekten yardıma ihtiyacım var bu konuda.
     
    Son düzenleme: 1 Ekim 2011
  2. draft
    Offline

    draft Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.563
    Beğenileri:
    1.666
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mimar
    Yer:
    İstanbul
    Değerli üyemiz ;
    Size önerimiz öncelikle forumda bir müddet zaman geçirmeniz, mevcut başlıkları okumanız ve hangi kas grubu için hangi hareketlerin yapılabileceğini gösteren egzersizler bölümünü incelemeniz.

    Daha sonra yeni başlamış iseniz forumda 3.aya kadar program kalıpları mevcut onları inceleyebilirsiniz.
    Eğer daha ileri aşamada iseniz diğer üyelerin programlarının yorumlanması için açtıkları başlıkları inceleyiniz.

    Hala tereddütleriniz varsa mevcut programınızı ve diğer özelliklerinizi yazacağınız bir başlık açınız ve üyelerimizin yorumlarını almaya çalışınız.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bodyforumtr Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş