vücut ağırlığıyla yapılan program

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve starship tarafından 18 Aralık 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. starship
    Offline

    starship Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2012
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhabalar

    1.5 aydır evde spor yapıyorum salona gidecek vaktim malesef yok üniversiteye hazırlandığım için :)
    programımı yazmak istedim bir fitness hocasından aldım bu programı

    çalışma günleri (p.tesi - çarşamba - cuma)

    1.gün

    göğüs-

    şınav
    25x4

    2.gün

    karın-

    mekik 25x4

    3.gün
    triceps, önkol

    dips 15x4 ve önkol için el yayım var

    dumbell kullanmayı kendim istemedim. düzgün bir beslenme programım yok protein olarak antremanlardan sonra balık, tavuk göğüsü gibi gıdalar : sabahları yumurta akşamları protein açısından kuruyemiş ve karbonhidrat tüketmeye çalışıyorum.

    spor merkezindeki fitness eğitmeni bu programı 2 ay uygulamamı daha sonrasında set sayılarını kendime göre artırmamı söyledi. daha sonra vaktim olacağı için salondan devam edeceğim. görüşleriniz bekliyorum spordaşlar :)











    yaş 17
    boy 188
    kilo 70
     
  2. Rinkushichi
    Offline

    Rinkushichi Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    997
    Beğenileri:
    1.148
    Ödül Puanları:
    103
    Fitness hocası kız çocukların yaptığı programı vermiş sana :p

    Tek çeşit şınav çekme, youtubedan push up kinds yazarak şınav çeşitlerini öğrenebilirsin, kendine uygun olanlardan farklı yerlere vuran 3-4 tanesini seçip programa ekle 2 şer 3 er setten yap, bu göğüs&omuz&triceps için.

    Barfiks çekebileceğin bar bulursan sırt-bicepsi de halledersin.

    Bacak için de vücut ağırlığınla squat çeşitlerini yaparsan iyi olur, karın zaten bilindik.

    Ayrıca açıkça diyeyim başlangıç seviyesinde olmana rağmen bu yazdığın program pek işe yaramaz çok hafif ve vücudun çok büyük bir kısmını çalıştırmıyorsun, 4x25 şınav yapıp 1 hafta dinleniyorsun, bence bu fitness hocasından program alma bir daha :)
     
    starship bunu beğendi.
  3. starship
    Offline

    starship Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2012
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler bende programımı sizinde dediğniz gibi artırcam
     

Sayfayı Paylaş