Vücut Ağırlığı ve Cardio ile başlangıç uygun mudur?Alkol sigaradan sonra

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Emre20 tarafından 6 Ocak 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Emre20
    Offline

    Emre20 Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım.Yaşım 20 üniversite öğrencisiyim yaklaşık 7-8 aydır günde 1 paket sigara neredeyse haftada en az 2-3 gün alkol alıyordum,35 lik vodkayı tek başıma bitirdiğim oluyordu az içmiyordum dürüst olayım.Bir sürü kötü alışkanlığım vardı diyebilirim.Hayatıma yeni bir milat yapmak istiyorum sigara alkol vb. her şeye bir daha ağzımı sürmeyeceğim kendime söz verdim.
    Vücut geliştirmeye başlamadan önce kondisyon kazanmak için yaklaşık 1 ay vücut ağırlığı ile çalışıp cardio yapmam sizce güzel bir ön hazırlık olur mu? Yoksa direk vücut geliştirmeye başlamalı mıyım?Kilo verecek şekilde besleniyorum fazla kilolu değilim fakat uzun süre alkol kullanmanın sonucu belli bir ölçüde göbek yaptım onu eritmek istiyorum.Amacım her şeyden önce fit düzgün bir vücuda sahip olmak sonrasında ise hacim kazanmak.
    Sizce tercih ettiğim yol doğru mudur? Doğru değilse nasıl bir yol izlemeliyim.
     
    Son düzenleme: 6 Ocak 2014
  2. Lakot
    Offline

    Lakot Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2013
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    agirlik calismalarina hafif kilolarla baslayabilirsin, her idmanda cardio yapman isinma ve sakatliklari onlemede sana yardimci olucaktir.
    agirlik kaldirmak demek idmanlara baslar baslamaz max kilolari kaldirmak demek degildir, ufak kilolarla baslayip yavas yavas artirabilirsin, uzman bir hocadan program iste sana dogrunyolu gosterecektir.
     
  3. obensaltan
    Offline

    obensaltan Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2012
    Mesajlar:
    357
    Beğenileri:
    196
    Ödül Puanları:
    53
    zaten ilk 1-2 ay adaptasyon programı yapacaksın, ağırlık idmanına başlamaman için bir sebep yok sonuçta ağırlık idmanı çok nefes isteyen bir şey değil, biraz bacak idmanları zorlar o kadar.
    ben zamanında bu spora sırf sigarayı bırakınca boşluktan başlamıştım oyalanacak nefes istemeyen bir spor diye. bir süre sonra sigaraya tekrar başlamıştım. baktım sigara idmanları negatif etkiliyor, bu sefer spor için sigarayı bıraktım tekrar :)
     

Sayfayı Paylaş