vücut ağırlığı ile yapılan hareketlerde 20 tekrar fazlası

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve altec tarafından 5 Şubat 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. altec
    Offline

    altec Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2005
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    28
    yabancı bir forumda okudum.
    vücut ağırlığı ile yapılan hareketlerde 20 tekrar fazlası bir şey katmaz diye.

    yani şınav, dips, barfiks gibi hareketlerde 20 tekrardan fazlasını yapmanın bir önemi yok mudur?
    dambul gibi ağırlık ekleyemediğimiz için kendi vücut ağırlığımızla kolayca 40 tekrarlara çıkabiliyoruz. 20 yapıp bırakmalı mı sizce de?

    teşekkürler
     
  2. Ko
    Offline

    Ko Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2009
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    20 tekrardan fazlası sana 1 şey katmaz demek yanlış olur.Dipsi ve barfiksi kendine ağırlık bağlayarakda yapabilirsin ama önemli olan senin antrenman programın.
    Yani pramit sistemiyce çalışıp dipste 100 tekrarı görmedeki amaç nedir bilmiyorum.ama tekrar sayıları yüksek 1 antrenman yaparsın bench 3*25 cable crossover 3*25 vsvs dipste 3*max tekrar yanlış durmuyor.
     

Sayfayı Paylaş