Vücut ağırlığı ile çalışma ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve selvaggio tarafından 21 Haziran 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. selvaggio
    Offline

    selvaggio Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2012
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar vücut ağırlığı ile çalışmanın, dumbell ve halter ile çalışmayla arasındaki fark nedir ? örneğin şınav çekmek yerine (göğüs kasıları için) bench press , dumbell flyes gibi hareketler yapsak aradaki farklar neler olur ?
     
  2. ferhat95140
    Offline

    ferhat95140 Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2012
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    28
    Vücut ağırlığı ile çalışmak yetersiz olur.
    Dumbell,bar ile kaslarını daha iyi daha verimlicalıstırırsın
     
  3. selvaggio
    Offline

    selvaggio Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2012
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler , ama göğüs kaslarım çok gelişmiş değil vücut ağırlığı ile başlasam sonra dumbell ve bar ile çalışsam sağlıklı olur mu ?
     
  4. Berkay Türkkan
    Offline

    Berkay Türkkan Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.895
    Beğenileri:
    2.283
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Fitness Model
    "Yerine" değil de "birlikte" yapıldıklarında daha fazla faydasını görürsün.Vücut ağırlığı ile yapılan hareketlerle birden fazla kas grubunu çalıştırırsın çoğu zaman ama onu diğer hareketlerle de desteklemek gereklidir.
     

Sayfayı Paylaş