Vücut Ölçülerime Göre Benim Ne Yapmam Gerek

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve osti tarafından 20 Kasım 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. osti
    Offline

    osti Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2013
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Merhaba arkadaşlar vücut bilgilerim aşağıda yazıyor beim amacım kas kütlemi bayağı bir artırmak ona göre bir beslenme programım var yüksek protein ve karbonhidratlı ve olabildiğince az yağlı.
    Fakat bazı bu işte bilgili insanlar yağlıda ye sıkıntı olmaz diyorlar.Ne bulursan ye zaten o yağları yakıcaksın falan diyorlar önerilerinizi bekliyorum.
    Yaş:18
    Boy:1.82
    Kilo:68
    Omuz:111
    Kol:28
    Göğüs:89
    Not:Şuan ben prof. bodycilere yakın beslenmeye çalışıyorum.
     
  2. osti
    Offline

    osti Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2013
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Ustalardan değerli yardımlarını bekliyorum.
    Saygılar.
     
  3. sosunaverenso
    Offline

    sosunaverenso Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    38
    Yagdan korkma o da enerji kaynagı, Yuksek Karbonhidrat Protein almalısın kilo hacim almak istiyorsan


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  4. osti
    Offline

    osti Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2013
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Hocam karbonhidrat ve protein yiyebildiğim kadar yiyorum.
    Ama yağdan çok korkuyorum. :)
     
  5. sosunaverenso
    Offline

    sosunaverenso Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    38
    Yediğin her yag yag olarak depolanacak diye bir sey yok ve fazla aldığın karbonhidrat vucutta yaga dönüştürülüp saklanır :D


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  6. osti
    Offline

    osti Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2013
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    O zaman karbonhidratı kararında almak lazım :)
     
    sosunaverenso bunu beğendi.
  7. M.MASON
    Offline

    M.MASON Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2013
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    8
    çok yağ yeme karboyuda ölçüyle al fazlası yağ yapar. protein en önemlisi hocanın verdiği gramın altına inme başarılar.
     
    osti bunu beğendi.
  8. neverbackdown.
    Offline

    neverbackdown. Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenileri:
    907
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yağdan korkma şekerden kork. Şekeri 0 a indirirsen ve fast food yemezsen hiçbişey olmaz merak etme öyle 2 tabak makarna yemekle yağlanmazsın merak etme ben hergun komplex karbo alıyordum fazla aşırıya kaçmadıkça sorun olmaz sadece dediklerimden uzak dur. Yemeklerde biraz yağlı olabilir o kadardan bişey olmaz.
     
  9. sosunaverenso
    Offline

    sosunaverenso Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    38
    Antrenman sonrası seker de alabilirsin


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  10. osti
    Offline

    osti Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2013
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Teşekkür
    Hocam fast food zaten kesinlikle yemiyorum.
    Çikolata,çayda şeker falan hiç kullanmam.
    Bisküvi tarzı şeylerde yemiyorum.
    Nescafe falan da içmem.
    Ben bayağı kilo verdim ve eski şişman halime göre kendimi şuan beğeniyorum zarif şık bir görünüm oluştu bende fakat body yapıp kalıplanmak hacimlenmek istiyorum bunu yapayım derken tekrar şişkoya dönmekten çok korkuyorum ama dediğim gibi fast food falan çikolata falan yemem.
     
  11. sosunaverenso
    Offline

    sosunaverenso Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    38
    Kaslarını yeterince acıktırda besinler oraya gitsin :D


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  12. osti
    Offline

    osti Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2013
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Antremanı da yapabildiğimce düzgün yapmaya çalışıyorum.
     
  13. Ünkut
    Offline

    Ünkut Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    571
    Beğenileri:
    194
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    yeni baslayan genc arkadaslar yaglanmaktan neden bu Kadar korkuyor anlamiyorum? yahu gencsiniz gelisme cagindasiniz 1-2 sene yaglaniverin ne olacak? sonrasinda Saglam bir diyetle 1 senede güzel definasyon yaparsiniz fakat henüz yeteri Kadar kas kütlesi yoksa ozaman definasyona girsende bir anlami kalmaz sadece incelirsin kasli bir görünüme sahip olamazsin ne yazikki... ondan benim yeni baslayan genc arkadaslara tavsiyem bol bol Protein karbonhidrat tüketin beslenmenize dikkat edin tabiki.. fakat abur cuburdan sakinmayin fazla zarari olmaz abartmadikca sonucta hacim yapacaksiniz 1-2 sene..
     
    osti bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş