Vücudumu toparlamak istiyorum

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve sergen0102 tarafından 14 Haziran 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. sergen0102
    Offline

    sergen0102 Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar ben 18 yaşında Adana'da yaşayan bir gencim. Evimde çeşitli aletler (Dumbell, halter, mekik sehpası) var. Fit bir vücuda sahip olmak istiyorum. Antrenman hazırlamama yardımcı olursanız sevinirim. Vücut ölçülerime gelince:

    Omuz:120
    Kol:34
    Bel:93
    Göğüs:101
    Bacak:58
    Kalça:108
     

    Ekli Dosyalar:

  2. cihatornek
    Offline

    cihatornek Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2013
    Mesajlar:
    136
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul-Kütahya
    Düzenli kardiyo antrenmanları yapman gerekir.Beslenmeni protein ağırlıklı yapmalısın.Bunun yanısıra ağırlık antrenmanlarına devam etmelisin.Sitede bir çok program var,ayrıca beslenmenide sitede yazan önerilere göre düzenleyebilirsin.Yani beslenme ve düzenli kardiyo seni fit yapacaktır.Youtubeden falan kardiyo antrenmanlarına bakabilirsin veya evde varsa bisiklet falan kardiyonu ordada devam ettirebilirsin.Kolay gelsin inşallah hedefine ulaşırsın iyi sporlar.
     
    sergen0102 bunu beğendi.
  3. sergen0102
    Offline

    sergen0102 Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Peki hacim yapmak için optimum whey ve optimum L-Carnitine kullanmayı düşünüyorum. L-Carnitine liqid olarak alacağım. Yemek, antrenman ve kardio programımı yaptım. Sizce whey ve L-Carnitine kullansam daha mı faydalı olur ?
     
    Son düzenleme: 17 Haziran 2013
  4. atakan00
    Offline

    atakan00 Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  5. cihatornek
    Offline

    cihatornek Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2013
    Mesajlar:
    136
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul-Kütahya
    bence şimdilik yağ yakımına yönelik çalış yani l carnitineyi tek başına al.Yağlardan kurtulduktan sonra amino asitini alırsın iyi sporlar
     
  6. sergen0102
    Offline

    sergen0102 Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Nasıl bir program uygulayabilirim ?
     
  7. cihatornek
    Offline

    cihatornek Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2013
    Mesajlar:
    136
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul-Kütahya
    kardiyo 40 dkyi geçmeli bir kere birde diyete girdin mi hiç bişey kalmaz :)
     
  8. seytantuyu
    Offline

    seytantuyu Özel Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.611
    Beğenileri:
    1.153
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    Kurallar Madde-23'e aykırı başlık açmak!
    Madde 23- Forum Üyelerinden Kahinlik Beklemeyin!
    Örnek resimler ekleyip ya da beğendiğiniz vücuda sahip insanların isimlerini vererek afaki sorular sormayınız.Ölçülerinizi ya da kendi resimlerinizi verip afaki sorular sormayınız, antreman ve beslenmen programları istemeyiniz.
    Bu tür başlıklar kilitlenerek çöpe atılacaktır.
    Örnekler :
    *Şu kadar süre çalışsam kaç kilo alırım?
    *Şu kadar süre çalışsam ölçülerim nasıl olur?
    *Bu vücuda supplementsız ulaşılabilir mi?
    *Resimdeki gibi bir vücuda ulaşmam ne kadar sürer?
    *Resimdeki gibi bir vücuda ulaşmam için neler yapmam lazım?
    *Resimdeki sizce steroid kullanmışmıdır?
    *Ölçülerime göre beslenme
    ve antreman programı verebilir misiniz?
    *Sizce bu vücut adam olur mu?
    *Sizce bu vücut gelişir mi? .... vb..
    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş