Vücudum hakkında.

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve kalbimkirik tarafından 31 Mart 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. kalbimkirik
    Offline

    kalbimkirik Üye

    Katılım:
    25 Mart 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meraba arkadaslar.
    Ben 17 Yasindayim ve 1.71- 72 boyundayim. 4- 11 yaslari arasi lisanslı yüzme geçmişim var. Ama ardından 15 yasina kadar hicbir spor aktivitem yok. Şimdi size, 3 ayrı zamanımın fotoğraflarını göstericem.
    Bu fotoğraflar 2012 temmuz, 15 yasinda iken. ( Denizde olanlar) boyum yine ayni civarda, kilom 55- 57 arasi olmali. dedigim gibi o aradan sonra tekrar baslamistim 2011 Agustos'ta. Yani yaklasik 1 yillik düzenli bir yüzme sonrası.

    Ardından 2013'te salona gitmeye basladim. 55-57 arasi kilomdan 72-73 e kadar ciktim. Bu fotograflarda 2013 temmuz. ( oyun oynarken gibi olanlar, nerde diye soracak olursanız yunanistandaydım, fasıl yerleri)

    Ardından sporu yine biraktim, 2 hafta önce tekrar basladim. Diyete girmistim. 72 küsür kilodan 67 ye düştüm. boyum 1-71 , 72 gibi yine.
    Ve bu sabah cektigim fotograflarim, (hicbir isinma yok, uyandim ve banyoya girdim cektim)

    Öncelikle vücut tipim nedir? ben mezo- endo arasi bir yerde, ki mezoya daha yakin diye dusunuyorum.
    Dedigim gibi 67 kiloyum. Ama daha da inemiyorum gibi.

    Omuz olcum 137-140 cm arasi.
    Beslenmem ise: hergün 6 yumurta, oglen elma, aksam baklagil olmazsa köfte, l arginin kullaniyorum ve multivitamin aliyorum hergun. onun disinda bol su içiyorum fındık fıstık felan yiyorum. kuru üzüm. süt içiyorum. 2 günde bir doğal kefir içiyorum (biz yapiyoruz) yemekte begenmedigim seyler olursa ton baligi yiyorum. Beslenmede öyle büyük bir sıkıntım yok bence. ama siz ne dusunursunuz neler yapmaliyim?
    cardio ya mı girmeliyim, gireceksem nasil, ne kadar? Eksik dediginiz yada direk çöp dediğiniz bölgelerim için neler yapmaliyim?
    Garip olabilir ama, ben; trapez,omuz ve forearm(ön kol) odaklı bir gelişim istiyorum.
    salı, perşembe, cumartesi gidiyorum salona. deadlift yapiyorum yapabildigim kadar hep yukselterek, yeni basladigim halde 84 kilo kaldirdim bu cumartesi. Neyse, deadlift ardinda farmer walking ve hammer curl u süpersetliyorum, önkol için. antreman sonrası hiçbir şeye halim kalmıyor. iyi calistigimi dusunuyorum.
    Ve artık hiç birakmayacagim!... ( şu lys ygs beni kahrediyor ama :(( )
    Tavsiyelerinizi almak isterim, her konuda...
    Tesekkurler....
     

    Ekli Dosyalar:

  2. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.426
    Beğenileri:
    1.575
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz;
    Başlığınız kilitlenip kapatılmıştır.

    Kilitlenme Sebepleri :
    - Fotoğraf ekleme kurallarına uyulmamıştır!

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş