vücudu "küçültme" yöntemi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve thrillainmanila tarafından 27 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. thrillainmanila
    Offline

    thrillainmanila Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Selam arkadaşlar sanırım uzun zamandır kafama takılan problemin çözümünü bulabileceğim yer burası. Başlık tam açıklayıcı olmadı belki ama kastetiğim şey şu; son 10 yıldır ciddi bir istikrarla kilo alıyorum ve ne yaptıysam vücudumu "küçültemedim".

    Daha önce şınav & mekik, tempolu yürüyüş ve ağırlık (hem 14 kg hem de 5 kg dumbell takımı ile) karışımı bir sistemle kilomu sabit tutabilmiştim ama sanırım vücudumun yapısı gereği o zamanlar 73 kg iken herkes 90 kg olduğumu söylüyordu. Amacımı anlatmama rağmen gittiğim spor salonlarındaki hocaların bana yazdığı programların hepsi "irileştirdi". Yani bu tür ağırlık & şınav gibi çalışmalar beni hep şişirmiştir, oysa ki isteğim yağ yakıp "ufak kaslar" yapabilmek. Zayıf ama acı kuvvete sahip adamlar vardır, tipine bakıp bir türlü konduramazsınız ama kendi ağrılıklarını rahatça kaldırırlar, işte böyle bir vücuda sahip olabilmek için ne yapmam lazım? Nasıl beslenmeli ve daha da önemlisi nasıl hareketler yapmalı, az ağırlıkla çok tekrar mı yürüyüş mü, barfiks mi, ndir bunun püf noktası?
     
  2. nGzbyk
    Offline

    nGzbyk Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    90
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    Kendininde söylediğin gibi az ağırlık sık tekrar bunun yollarından birisi. Aynı zaman definasyon denilen olayı da araştırman lazım.
    Fitnessa ağırlık vermen lazım daha çok koşu senin anahtarın olmalı. Bütün bunların yanı sıra beslenme için önceliğin diyetisyen eğer maddi durumlarla ilgili sıkıntı varsa Google amca ile araştırma içine girmelisin.
     
    thrillainmanila bunu beğendi.
  3. thrillainmanila
    Offline

    thrillainmanila Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Teşekkür ederim cevap için. Az ağırlık çok tekrar ve diyet yapabilirim ama koşu maalesef imkansız, çocukluğumdan beri yapamadığım bişeydir. Tempolu yürüyüşte ise gayet rahatım. Bu hafta itibarıyla 22 km gidiş ve 22 km dönüş şeklinde günde 45 km bisiklete başladım ve dönüş yolumda çok ciddi yokuşlar var. Diyetisyen konusunu mutlaka düşüneceğim, sanırım diyet şart.

    Bu arada bazı önemli bilgileri yazmayı atlamışım, 35 yaşındayım, boyum 1.76 ve kilo 92.
     
  4. berkanbuskut
    Offline

    berkanbuskut Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2015
    Mesajlar:
    115
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Antalya
    Simdi buyuk ihtimal yag orani yuksek olmali ,
    Az agirlik cok tekrar diye bisiy yok ! Bu sporun en buyuk yalanlarindan
    Agirlik calismasi yapip kas kutle arttirarak Cok daha kolay yag yakarsin
    Normal sekilde agirlik calis
    Sabah uyaninca ac karnina Bisiklet veya yuruyus cok iyi olur sabah depolae bos olsugundan vucud yag yakma meyillidir
    Diyet olayi diyetisyene hic bakma sana kas keybittirler sacma programlariyla :)
    Googleda definasyon beslwnme programi diye aratabilirsin

    Ben yorum budur yardim edmeye calistim :)
     
    thrillainmanila bunu beğendi.
  5. thrillainmanila
    Offline

    thrillainmanila Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Sanırım en iyisi bisiklete devam edip hafif bir diyet uygulamak olacak. Evim ve işyerim arasındaki mesafe de sıkıcı derecede uzun olduğu için (trafik çok sıkışık oluyor genelde) bisiklet dışında spora zaman ayıramıyorum.
     

Sayfayı Paylaş