Vücudu hareketlere hazırlama

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve simitci88 tarafından 8 Şubat 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. simitci88
    Offline

    simitci88 Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2011
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    195
    Ödül Puanları:
    53
    Slm ben 14 yaşındayım 20 gündür falan çalışıyorum ama çalıştığım gün sayısı az olmasına rağmen vücudum baya kaslandı büyüdü uzadı ve gelişti size yaptığım hareketleri söylesem ilaveten ne yapmam gerektiğini ve ne tavsiye ettiğinizi söylermisiniz? Çalışmaya başladığımdan beri aletle çalışmadım yani dumbel bar vb. kendi vücut ağırlığımla çalıştım aletli çalışmaya 18imde başlamayı düşünüyorum ozamana kadar vücudu kültür fizikle hareketlere hazırlayacağım. 3x8 mekik ve şınav çekiyorum aynı zamanda diğer karın hareketlerinide yapıyorum evde doğalgaz borusu var ellerimi pudralıyorum 5kere avuç içim bana bakıcak şekilde 5kerede tersten tarafa bakıcak şekilde barfix çekiyorum çok faydasını gördüm siz ilaveten aletsiz hareketler önerirmisiniz yada yeterlimi? yorumlarınızı bekliyorum
     
  2. TEURG
    Offline

    TEURG Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2011
    Mesajlar:
    432
    Beğenileri:
    318
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara/Batıkent
    Sen işi biliyorsun zaten söze ne gerek var ki :)

    Yalnız elinde bulunan aletleri ve yağtığın hareketleri tam olarak yazarsan yaşına uygun olarak daha yardımcı olucak önerilerde bulunbiliriz.
     
    loveofbody bunu beğendi.
  3. simitci88
    Offline

    simitci88 Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2011
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    195
    Ödül Puanları:
    53
    şimdi ingilizcelerini tam bilmiyodum baktım internettende buldum yazim dur :D Basic crunch( normal mekik) right oblique crunch(mekik pozisyonunda sağ dirseği sol dize değdirme) left oblique(sol dirseği sağ dize değdirme) leg pushes( bacakları düğüm yapıp havaya kaldırma) reverse crunch(bacakları kendine çekme) bunları 1 gün arayla bazen 2 bazende 3 set 8 tekrar yapıyorum karnım acayip ağrıyo ama gelişme var aynada bakıyorum :D 3 set 8 tekrar şınav 2set 5 tekrarda barfix çekiyorum evde 5 kg dumbell varda daha yaş küçük olduğu için başlamıyım diyorum :D yaz tatilinde 15 e giricem ama çok kararsızım dumbell la çalışıyımmı diye :D
     
  4. TEURG
    Offline

    TEURG Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2011
    Mesajlar:
    432
    Beğenileri:
    318
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara/Batıkent
    3kg den fazla dumbbell kullanma :) Söyledim ya işi biliyorsun zaten bak senin için Şınav çok önemli birde şu hareket adını bilmiyorum resmini koydum ,

    [​IMG]
    Uploaded with ImageShack.us


    Bunun dışında fazla ağırlıkla çalışma zaten yaşın gereği hafif sporlar senin daha iyi gelişmeni sağlar.

    Başarılar dilerim genç kardeşim :)
     
  5. simitci88
    Offline

    simitci88 Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2011
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    195
    Ödül Puanları:
    53
    Sağol o hareketi forumda görmüştüm başka biyerde onuda eklerim çalışmalarıma sağol tekrar :)
     

Sayfayı Paylaş