Vücudu Dengede Tutmak?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve papyon tarafından 9 Nisan 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. papyon
    Offline

    papyon Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    mrhba arkadaşlar herkeze ii çalışmalar.Benim şöyle bi sorum olacak.cvplarsanız sevinirim.çok merak ettiğim bi soru.vücuduma tam ayar verdikten sonra.yani istediğim kadar şişirdikten sonra.vucudumu o şekilde nasıl dengede tutabilirim.ne bidaha şişirmek istiyorum nede şişkinliğini indirmek xD şimdiden tşk edrm :)bench_O
     
  2. IGO
    Offline

    IGO Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2009
    Mesajlar:
    252
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Şişirmek... Çok saçma bir kelime. Balon mu şişiriyorsun arkadaş ..?
     
  3. papyon
    Offline

    papyon Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hocam bende sonradan anladım yanlış kelime kullandığımı k.bakma :)
     
  4. IGO
    Offline

    IGO Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2009
    Mesajlar:
    252
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Hacimlenmek, kilo almak, kas yapmak vs. dersen daha uygun olur.

    Dengeli,düzgün,vücuduna uygun besleneceksin... Antrenmanını yapacaksın, dinleneceksin. Eksik kaldığın yerde ek besin kullanacaksın. Forumda arama yapacak, okuyacaksın. Amacına ulaştığında; spora, beslenmeye aynen devam edecek formunu koruyacaksın.

    Başarlar.
     
  5. cadocx
    Offline

    cadocx Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.037
    Beğenileri:
    404
    Ödül Puanları:
    0
    şişelim güzelleşelim:D
     
  6. yalnızkovboy_89
    Offline

    yalnızkovboy_89 Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    916
    Beğenileri:
    378
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Endüstriyel Otomasyon
    Yer:
    İstanbul
    İstediğin vücudu elde ettikten sonra gelişmeye yönelik değil, adelelerini çalıştırmaya yönelik idmanlarını yaparsın.Bunun yanında beslenmene [hacimlenirkende,formunu korurkende..] herzaman dikkat etmen şart...
     
  7. papyon
    Offline

    papyon Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    peki hocam bana önerebileceğiniz bi formda kalma programı var mı.şunu ye şöyle çalış diebileceğiniz.193 cm boy 90 kiloyum
     

Sayfayı Paylaş