Vücüt ağırlıyla antreman

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Boksör41 tarafından 7 Şubat 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Boksör41
    Offline

    Boksör41 Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2014
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Kocaeli
    Arkadaşlar evde vücüt ağırlığımla nasıl bi antreman programı izliyebilirim?Böyle bi antreman programı olan bi zahmet banada atsın.
     
  2. Recep1970
    Offline

    Recep1970 Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2015
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    şınav ve barfiks , 2 hareketide 6 set yap ve 2 ye 1 oranıyla yapıcaksın yani şöyle(tekrarları kafadan atıyorum onlar sana kalmış) Bu arada her hareket arasında max. dinleme süresi 30 sn

    Sınav 30
    Barfiks 15
    Sınav 24
    Barfiks 12
    Sınav 20
    Barfiks 10
    Sınav 16
    Barfiks 8
    Sınav 14
    Barfiks 7
    Sınav 10
    Barfiks 5

    Bu şekilde çalışır ve beslenmende biraz dikkatli olursan elbet bir sonuç alırsın ama ilerleyen süreçte kesinlikle dumbell falan kullanman gerekli
     
  3. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
  4. Boksör41
    Offline

    Boksör41 Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2014
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Kocaeli
    Arkadaşım barfiks çekecek bir şeyim yok onun yerine ne bulabiliriz ?
     
  5. Recep1970
    Offline

    Recep1970 Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2015
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    internetten ev kapısı için barfiks barı alabilirsin veya parkta vs. yerlerde demirlere tutunup yapabilirsin acık havada antremanını hem daha motive eder seni
     
  6. Boksör41
    Offline

    Boksör41 Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2014
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Kocaeli
    Kardeş o türkiyede yemez ya bizim park bize serseri kaynıyo yapılmaz öyle :D
     
  7. Recep1970
    Offline

    Recep1970 Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2015
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    o zaman dediğim gibi kapı için barfiks barı alabilirsin
     
  8. Boksör41
    Offline

    Boksör41 Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2014
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Kocaeli
    İlla o bar şartmı kardeş ya evdeki birşeylerle barfiks çekmenin yöntemi yokmu :(
     
  9. Recep1970
    Offline

    Recep1970 Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2015
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    yani aklıma gelen kalorifer boruları var eğer evinizde varsa onlara tutunup cekmeyi deneyebilirsin
     
  10. Boksör41
    Offline

    Boksör41 Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2014
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Kocaeli
    Doğalgaz yeni geldi :D barfikssiz olmazmı yahu
     

Sayfayı Paylaş