Uzun zamandır spor yapıyorum, bu program uygun mudur?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve FollowAlpha tarafından 19 Mart 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. FollowAlpha
    Offline

    FollowAlpha Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    1-2 senedir düzenli olmayan bir şekilde fitness yapıyorum. Arada yapmadığım zamanlarda oldu tabi. Yaklaşık 2.5 aydır yoğun olarak vücut geliştirmeye başladım. Şimdi şu programı uyguluyorum fakat programda yanlış olduğunu düşündüğüm bazı yerler var. Program hacimlenmek ve kaslanmak için uygun mudur ne gibi yanlışlıklar var?


    1.Gün
    Incline bench press 4x8
    Incline dumbell fly 4x12
    Dumbell bench press 3x8
    Dips 4xmax
    Reverse Push Down 3x12
    Halat(başın üstünden kolları uzatma) 3x12
    Kick Back 3x12

    2. Gün
    Squat 4x8
    Leg Curll 4x12
    Leg Press 3x12
    Calf Raises 4xmax
    Barbell Curl (düz bar) 4x8
    Barbell Curl ( z bar) 4x8
    dumbell scott curl 4x8
    Constration Curl 4x8
    3. Gün
    Dumbell Press 4x8
    Side Lateral 3x12
    Arnold Press 4x8
    Front Lateral Reverse 3x12
    Lat Pulldown 4x8
    Barbell Rowing 4x8
    One arm rowing 4x8

    1. ve 3. günler karın egzersizleri ekliyorum sona. Snapchat-6789415967968838337.jpg
     
  2. 2pacist
    Offline

    2pacist Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2014
    Mesajlar:
    741
    Beğenileri:
    441
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Dağcı
    Yer:
    Canada, Toronto
    Bence program leş. volume çok fazla, 16 set biseps nedir aga? bu tarz brosplit çalışma yerine upper lower body 4 günlük program çok daha iyi olacaktır. Bence Ağırsağlam'daki 4 günlük kas geliştirme rutinini al (ücretsiz) bundan çok daha iyi olacaktır. Neden? böyle bir pump amaçlı brosplitlerde progression yapamazsın gelişim kısa zaman devam eder. Pump yerine göre gerekli ama kas gelişimi açısından en iyi senaryo değil. Sonuçta uygulayacak olan sensin, benim ki tavsiye kolay gelsin. ;)
     
  3. FollowAlpha
    Offline

    FollowAlpha Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Sağolun. Spor salonundan almıştım bu programı. Zaten aşırı bir yüklenme var programda. Arka kolda en az 2 hareket daha vardı çıkarttım onları. Ağirsaglamdaki 4 günlük program iyi yerlere getirebilir mi 12 haftada?
     
  4. kimyamuh
    Offline

    kimyamuh Üye

    Katılım:
    3 Mart 2016
    Mesajlar:
    101
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    neden neden neden ? neden böyle bir antrenman yazarlar anlamam. bu şekilde pertin çıkar. anlamsız bir şekilde aşırı yüklenme var. ağırsağlamın program gayet iyi. tavsiye olunur.
     

Sayfayı Paylaş