uzun boy?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve XasTurk tarafından 3 Ekim 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. XasTurk
    Offline

    XasTurk Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2013
    Mesajlar:
    179
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    sa konu yeri yanlış olabilir siz uygun yere taşırsanız sevinirim arnold,jeff seid gibi sporcular vg sporuna erken yaşta başlamalarına rağmen boyları çok uzun bende 13 yaşında ağırlıklarla çalışmaya başladım ve şuan bir body salonuna yazılmayı düşünüyorum ama bana hiç ağırlıklara bulaşma gibi tavsiyeler geliyor ben yazılmayı düşünüyorum ama boyuma etki etceğinden korkuyorum boyum 1.73 1.80 nin üzerine çıkmak istiyorum ornold ve jeff seid gibi sporcular erken yaşda başlamalarına rağmen boyları nasıl bukadar uzun oldu ve okadar çok ağırlık kaldırıyorlar tek sebep genetikmi acaba?
     
  2. devilemre
    Offline

    devilemre Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    ankara
    Ülkemizdeki yanlış inanışlardan birisi, erken yaşlarda ağırlık çalışması yapmanın fiziksel gelişimi olumsuz etkileyeceğidir. Halbuki güçlenme egzersizleri, güvenli ve doğru bir şekilde uygulandığında, her yaşta çok faydalıdır. Ağırlık çalışmaları, hem kas miktarının artmasında, hem yağ yakımında, hem de kemiklerin güçlenmesinde önemli rol oynar. Düzenli olarak yapıldığında fiziksel dayanıklılığı artırır ve ileride yaşanabilecek sağlık problemlerini azaltır.

    Tabiki dikkat edilmesi gereken noktalar da var. En önemlisi hareketleri doğru formda yapmaktır. Kemikler ve eklemler gelişmeye devam ettiğinden aşırı ağırlıklar ile zorlamamak gerekir. Herhangi bir acı ya da rahatsızlık hissedildiğinde hemen durmakta ve iyileşene kadar o bölgeyi çalıştırmamakta fayda vardır. Bizim önerimiz (ve favorimiz) vücut ağırlığı kullanılan egzersizlerdir. Bu sayede hem güvenli olarak çalışılabilir, hem de çok iyi sonuçlar alınabilir. Bu egzersizlere örnek olarak şınav, barfiks, squat, lunge, dips ve çeşitli karın egzersizlerini verebiliriz.

    İyi sporlar!
     
  3. garbage
    Offline

    garbage Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Rusya Turkiye
    Merhaba
    Senin bahsettgin isimler profesyonel olarak bu isi yapan insanlardır. Senin ne onların kullandığı supplement veya diger takviyeleri kullanma sansın yok. Sen burada butve hsabı yaparken bu insanlara koli koli supplenemt geliyor.
    Hatta doktor kontrollerinde diger yan urunleri kullanıyorlar. Kemikleri icin eklemleri icin bir suru ilac iciyorlar. saglık ekipleri var kisisel antrenorleri var. Her antremanında özel dietleri, antronerler var .Vakitleri var cunku bu isi yapıyorlar.
    Simdi senin bu ornek gosterdiğin kisi gibi imkanların varsa onu ornek al . yoksa bu is icin aylık kabaca 5000 USD harcamayı göze al. Supplement ler doktor kontroller hocalar yemek icmek gibi masraflar icin.

    Bu adamların profesyoneller oldugunu ve onlar gibi cok az insan oldugunu unutmayın. Bu adamların boylları icin bile ilac aldıklarına inanyorum. Genetik de onemli ama bu admalarında sadece genetik degil .
    Agırlık kaldırmak boy kısaltır yada uzatır diye kesin bir bilgi yok.
    Ornek alın ama onların yaptıgını ornek aldıgınız adamların sartlarında yapabiliyorsanız yapın.

    Sporu ciddiye alarak cok ideal bir vucut yapılabilir ama sporu spor ve saglık icin yapmak gerektigi ve çıkıs noktası olması lazım her sporcunun.
     

Sayfayı Paylaş