uzk Nasıl Beslenir (3 ayda 7 kilo)

Konusu 'Beslenme Günlüğü' forumundadır ve uzk tarafından 20 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. uzk
    Offline

    uzk Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2014
    Mesajlar:
    78
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle herkeze iyi forumlar, burda 1 günlük beslenme şeklini yazıcam eksik doğru kendime göre uyarladım tabi tavsiyeler olursa sevinirm :)

    Kalkış 10:00 bi kaşık pekmezle günü açıyorum
    10:30 100gram lor iyi oluyo üstüne 2-3 bardak su
    11:00 4 yumurta Haşlama 3-4 zeytin 1-2 dilim tahıllı ekmek biraz peynir bi bardak çay şekersiz,sonrasında bi kase yulaf ezmesi bitirip uzanıyorum.

    13:00/14;00 1-2 saat uyukladıktan sonra yarım tabak pişmemiş bulgurdan pilav(bazen pirinç oluyo sıkılınca değiltiriyorm) 150-200gram göğüs Haşlama tavada 1-2 bardak ayran yanında biraz karpuz.

    16:00/16:30 gibi yine aynı tür bi öğün

    18:00 antreman
    20:00 antreman çıkış hemen biraz jelibon yada üzüm suyu ardından tozumu İçip bi muz yiyorm

    Sonra hazırlanıp işe gidiorm (gece çalıştığım için mesai 22:00da başlıyo yemeklerim yanımda oluyo :))
    00:00 gibi biraz yeşillik bulgur pilavim üzerine haşlanmış tavuklarımı döküp bir iki bardak suyla yiyirorm.

    03:00gibi iki dilim ekmek arasında fıstık ezmeli sandviçimi bitirip ton balığımı açıyorum bir elmayla yedikten sonra yine bi bardak çay.

    06:00 gibi 100gram lor peyniri yedikten sonra yarım saat sonrasında 100 gram kadar beyaz peynır
    10:00 da mesai bitimine doğru açııkıyorm
    12:00gibi evde olup 4 yumurta haşlaması ve yulaf ezmemi yiyip yatıyorm .. Bu şekilde bazen tamamen uyamasamda programa 6 kilo kadar aldm bu şekilde eksik fazla yorumlarınızı bekliyorm ..

    Saygılar
     
  2. umut3504
    Offline

    umut3504 Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    404
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    yağlanma oldumu gözle görülür özellikle göbek bölgesinde falan
     

Sayfayı Paylaş