Uygun Kombinasyon Hangisi

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve tAyMoChyNn tarafından 12 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. tAyMoChyNn
    Offline

    tAyMoChyNn Üye

    Katılım:
    8 Mart 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Ben yaklaşık 7-8 aydır vücut geliştirmeye gidiyorum. Daha önce 2 kutu Nitro-tech 1.8kg ve 1 kutu BSN Cellmass 215gr bitirdim. Daha sonra 2 ay ara vermek zorunda kaldım malum gelişen vücudum hemen söndü. Şuan ara verdikten sonraki 3. ayıma girdim. Ve 1 ay önce Gaspari Nutirion Myofusion 2.2kg ve Gaspari Nutrition Superpump250 800gr N.O aldım. Vücudumun geliştiğinin farkındayım. Nitro-tech'te creatin bulunduğu için sürekli kullanmak zarar verebileceğinden gaspari aldım. Bidahaki sefere tekrar Nitro-tech alıcam.bir kaç yorumda Nitro-tech , celltech ve hydroxycut hardcore ürünlerinden baya bir verim aldındığını gördüm. Şuan yağ yakıcı olarak hydroxycut hardcore kapsül bulunmuyor. Onun yerine stix'i var. Benim boyum 1.84 , kilom 76kg. 8 ay önce 86 kilom idi. Ancak hala göbek çevremde yağlanma var. O yüzden size danışmak istedim. Daha önce hiç yağ yakıcı kullanmadım. Bir kaç arakadaşım Nitrotech - Bsn celmass - Lipo6 ve Gaspari superpump250'nin daha iyi olacağı kanaatinde. Sizce hangi kombinasyonu uygulamalıyım?
     
  2. tigerrr
    Offline

    tigerrr Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    508
    Beğenileri:
    307
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    2. Üniversitesini okuyor
    Yağ yakıcı alıp boşuna para harcama arkadaşım. çoğu kişide sana bunu söyler.

    Göbek bölgende yağ varsa ilk işin beyaz ekmeği keseceksin. 3 hafta sürekli Kepek ekmeği yiyeceksin sonra tam bugday ekmeği yiyeceksin. Ve 1 ay sonra göz görülür bir şekilde yağların azalacağını göreceksin.

    Ben 93 kiloydum 1 ayda 5 kilo verdim şuan 88 kiloyum. Ve göbeğim gözle görürür bir biçimde indi. boyumda 180.
     
  3. tAyMoChyNn
    Offline

    tAyMoChyNn Üye

    Katılım:
    8 Mart 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Ben 10 kiloyu zaten ekmek yemeyerek verdim. Sabah kahvaltısında haftada 1 kez 2 dilim kepek ekmeyi yiyorum okadar. Geceleri yatmadan 3-4 saat önce hiç birşey yemiyorum. Bazen kazein için lor yiyorum. Gün içinde beslenmemde genelde protein ağırlıklı yani bol yumurta ve bol tavuk üstüne. Karbonhidrat bile yeteri kadar almıyorum sanırım. Bazen antremandan 2 saat önce yağsız haşlanmış makarna yiyorum. Oda güç versin diye. Dediğim gibi sadece antreman sonrası 10dk kardiyo yapıorum(bisiklet). Acaba sorun burda olabilir mi? Hoca daha fazlasına izin vermiyor. Kütle kaybederim diye ama malum önümüz yaz ve daha fazla yağ yakmak istiyorum. Bu arada spora ilk başladığımda bel 98cm di. Şuan 90cm. Kardiyo mu arttırmalıyım yoksa yağ yakıcı mı?
     
    Son düzenleme: 12 Nisan 2012

Sayfayı Paylaş