Uygun diyet , uygun antrenman , yağ yakımı

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve VGMert tarafından 14 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. VGMert
    Offline

    VGMert Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar adım Mert , Kocaeli'de yaşıyorum.Uzun zamandır sitenizi inceliyorum , yapılan çalışmalar verilen emekler çok hoşuma gitti zaten 2-3 yıldır BB'ye istekliyim.Bilgilerimi vereyim size :

    - yaşım 15
    - Kilom 67
    - boyum 1.73
    - Yağ oranım hafif / orta yağlı
    - Göbek ve basenlerim şiş

    ben genel olarak bütün sporlara ilgiliyim , okul masatenisi kaptanıydım , basket voleybol vb. imkan buldukça oynuyorum . Yemek tarzım çok kötü , son 1-2 ay hariç önüme gelen her türlü ıvır zıvırı yerdim , yemek konusunda sınır tanımazdım . Baktım yavaş yavaş kaybediyorum kendimi göbek falan arttı iyice , karar verdim , son 1-2 ayda da 5 kilo verdim. Evimde bir tane dumbell var 4 kilodan , salona gitme imkanım yok . Eğer şartlar gerektirirse başka dumbell vb. aletlere ayırabileceğim 120tl bütçem(metal tak/çıkar dumbeller önerdi sitedeki bazı arkadaşlar) var. zamanım oldukça müsait , çalışmıyorum(tatil boyunca) 1 ay boyunca sınırsız deniz ve havuzde yüzme imkanım var , 1 ay sonra yaşadığım şehire geri döneceğimden havuz ve deniz imkanı gidicek. onun dışında basket ve voleybol imkanlarım da var. Bisiklet , yürüyüş vb. sporlarla aram çok iyidir , hepsine imkanım ve zamanım var.

    siteyi oldukça incelememe rağmen terimlerle aram çok iyi değil , biraz açık yazarsanız sevinirim

    asıl istediğim göbeğimi eritmek , basenleri eritmek ve güçlü kaslara sahip kollar. Bu üçü ilk hedefim , bunlar dışında hızlı koşmayı ve tabi ki sağlıklı bir vücut istiyorum.Bana yardımcı olabilecek bir program ( gün gün , set ve tekrarlarıyla ) , uygun beslenme biçimi ( gün gün , öğün öğün ) ve dumbell dışındaki sporların etkileri , neyi ne zaman hangi sırayla yapmam gerektiği ( 30dk bisiklet + 1 saat yürüyüş vs. vs. ) , programı günün ne zamanlarında kaç defa ve kaç saatten nasıl yapacağımın ayrıntılı anlatışı , nelerden uzak durmam gerektiği :)

    Benim kafamdaki program şekli şöyle :

    Pzrt : Kardiyo
    Salı : Antrenman
    Çarşamba : Kardiyo
    Perşemde Antrenman
    Cuma : Kardiyo
    Cumartesi : Antrenman
    Pazar : Dinlenme

    Kardiyoyu biraz araştırdım sitede onu netleştirdim , kardiyo programım şöyle :
    35dk bisiklet , 35 dk basket , 100m hızlı + 100m yavaş = 1 tekrar 2x8 setiyle koşu , münkün mertebe yüzmeye çalışıyorum , 100 mekik , 50 şınav , 20 barfiks.



    Bunların hepsinden ayrı bir sorum daha var :

    -1- Yediğim büyük boy bir çikolata vb. çikolata , cips ve enerji içecekleri ( burn , redbul ) ve efes gelişimimi nasıl etkiler?

    (sitedeki yazıları gerçekten elimden geldiğince aradım taradım , aramayı da kullandım ama farklı farklı tepkiler gördüğümden en sonunda başlık açmaya karar verdim , üye olmadan da okumuşluğum var siteyi.

    Antrenman hakkında , ve bu anlattıklarıma uygun beslenme hakkında hiç bir fikrim yok , yardımlarınızı bekliyorum şimdiden BÜTÜN HOCALARIMIZA TEŞEKKÜRLER , en kısa zaman da yardımcı olursanız bir an önce başlarım , yaz bitmeden seksi formuma dönmek istiyorum SAYGILARbench_Obench_Obench_O
     
  2. brhmcr
    Offline

    brhmcr Guest

    Oncelikle beslenme bolumundeki sabit basliklari bir daha okuman ve kendine iyi bir beslenme programi yapmani oneririm. Eger okumus olsaydin su soruyu asla sormazdin "Yediğim büyük boy bir çikolata vb. çikolata , cips ve enerji içecekleri ( burn , redbul ) ve efes gelişimimi nasıl etkiler"
     

Sayfayı Paylaş