Uygun Ağırlık Hakkında

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve DeadRemains tarafından 19 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. DeadRemains
    Offline

    DeadRemains Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba öncelikle ben 17 yaşındayım fakat 11 Aralık 1997 doğumluyum tam 17 değil yani boyum 1.76 1.77 civarlarında elimde 1 sene önce aldığım 2 adet 5 kiloluk dumbellarım var 1 yıldır evde çalışmaktayım kollarımda belirgin bir gelişme oldu fakat artık 30 tekrar yapabilmekteyim sizce az ağırlık çok tekrara devam etmelimiyim yoksa daha yüksek ağırlıklarda 2 adet dumbell almalımıyım az ağırlık çok tekrar kas gelişimime ve güçlenmeme hala fayda gösterirmi ?

    şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim :)
     
  2. onur04
    Offline

    onur04 Üye

    Katılım:
    31 Mart 2014
    Mesajlar:
    279
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    bence ayarlanabilir bir dumbell al.olmadı ağırlığı arttır 8 ve 10 ar kiloluk dumbell al.1 senedir 5 kg ile çalışıyosan artık kolların tamamen ağırlığa alışmış demektir,zaman kaybı olur sadece.hacim istiyorsan çok ağırlık az tekrar şart.
     
  3. DeadRemains
    Offline

    DeadRemains Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle cevabınız İçin size teşekkür ederim peki bu ağırlıklarda çalışmam boyuma olumsuz bir etki sağlarmı ? sadece ayaktayken klasik kol hareketi indir kaldır yapıyorum
    [​IMG]
     
  4. onur04
    Offline

    onur04 Üye

    Katılım:
    31 Mart 2014
    Mesajlar:
    279
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    hiçbir zararı olmaz,sonuçta 150 kg halter kaldırıcam demiyosun.kafana takma o yüzden.
     
    DeadRemains bunu beğendi.
  5. mertleon
    Offline

    mertleon Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Hafif kiloyla sadece oldugun yerde sayarsin agur kilolarla 10-6 tekrarlarla yapmanda fayda var tabi hergun calisirsan ayni bolgeye kas yikimindan baska birsey olmaz

    Turkcell Maxi Plus 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş