Uygulamaya basladiğim yeni idman hakkında uzman arkadaşlarımızdan yardım istiyorum.

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Coyote tarafından 19 Mart 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Coyote
    Offline

    Coyote Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.626
    Beğenileri:
    1.553
    Ödül Puanları:
    123
    Bu hafta itibarı ile, bütün vücudu aynı anda çalıştırmaya basladim.

    Ortalama 30-45 saniye dinlenerek her bir bölgeden bir hareket çalışıyorum.

    Çalışma programım şu şekilde

    1. Omuz. Enseye press

    2. kanat Barfiks-lat pulldown

    3.Göğüs- Triceps Bench press-Acık ve Kapalı - Şınav patlamalı.

    4.Full Squat ve Deadlift

    Gücümün yüzde 70-80 i ile ve ayrıca mekik ters mekik aynı gunde calisiyorum. Haftada 3 gun uyguluyorum.

    Hareketleri 3x8 seklinde yapıyorum ve idmanı 30-35 dakika içerisinde bitiriyorum.

    Bu idmanı uyguladıgım ilk gunde 10 dakikalık koşu arkasindan iç çamaşırlarıma kadar sırıl sıklam oldum ve kalbimin oldukça güçlendiğini hissediyorum

    Giydiğim kıyafetlerim üzerime bol gelmeye basladi ve kas definasyonunun arttigğini gördüm.

    Profesyonellerin görüşünü almak istiyorum.

    Özellikle yağ atmada sıkıntılar yaşadıgımdan dolayı bu ağır idmanı kullanmak istiyorum.
     
    semihus bunu beğendi.
  2. deathlifter
    Offline

    deathlifter Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.416
    Beğenileri:
    2.742
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    bilgisayar muhendisi
    Yer:
    istanbul
    haftada 3 gün gidiyorsunuz, diğer off günler kardiyo yapıyor musunuz?
     
  3. yalnızkovboy_89
    Offline

    yalnızkovboy_89 Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    916
    Beğenileri:
    378
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Endüstriyel Otomasyon
    Yer:
    İstanbul
    Hergün;

    " 1. Omuz. Enseye press

    2. kanat Barfiks-lat pulldown

    3.Göğüs- Triceps Bench press-Acık ve Kapalı - Şınav patlamalı.

    4.Full Squat ve Deadlift " bunlarımı yapıyorsun yoksa 1.gün bunlar 2.gün başka birer hareket [omuz için dumbell lateral, kanat için seated lat rowing gibi...] 3.gün de başka birer hareket grubumu seçiyorsun?

    Yağ yakmak istiyorsan bence set ve tekrar sayılarını arttırmalısın, kardio çalışmalarınıda haftada 3-4 gün mutlaka yapmalısın...
     
  4. semihus
    Offline

    semihus Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2010
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Bu sisteme devam ettinizmi ve bu antremanınızın ne gibi sonuçları oldu merak ettim?

     

Sayfayı Paylaş