Uygulamaya çalışacağım antreman,hedefim-Vucudumun fotoları ekli-)

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve i.have.a.dream tarafından 2 Aralık 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. i.have.a.dream
    Offline

    i.have.a.dream Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2012
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Biraz uzun bir yazı olucak sevgili bodyci dostlarım ama; okur ve yardımcı olursanız bana nasıl yardım edeceğinizi tahmin edemezsiniz :)
    Arkadaşlar bundan önce düzensiz de olsa spor vg hayatım oldu ,spor yaptım ama vg yi çok düzensiz ve seyrek yaptım şimdi artık ciddi ilerleme kaydetmek istiyorum,ve plaj vucudu diye tabir ettiğimiz vucuda kavuşmak istiyorum(biraz daha hacimlisi).en azından önümüzdeki yaza kadar 6 ila 7 ay kadarlık bir süreçte. hedefim böyle olmak(http://bit.ly/11lnPTs ) hedefime ulaşana kadar ve ulaştıktan sonra da vazgeçmiyeceğim vg den ,sabırlı olmadan hiçbişey gerçekleşmiyor.weightlifter

    ek bilgi:yaşım 18,5 -boyum 1.74- kilom 70

    şimdi ;ben kafamda bir program hazırladım ve kağıda döktüm önce bunu paylaşayım sizlerle

    *mens healt ın 15 dk lık antremanları var;mh okuyanlar bilir 15,20 dk süren bütün vucudu calıştırmaya yönelik antreamanlar.sabah okula gitmeden onları yapacağım. onlara mh1, mh2.. diyeceğim :)
    mh1=straight -leg deadlift-thrusters-bent-over row-squat thrust)
    mh2=pushup position dumble row-dumble push up-kneeling dumbell curl-kneeling dumbell shoulder press
    mh3=side lunge and touch-overheadsplit squat-dumbell swing
    mh4(basket topuyla yapılıyor tüm hareketler)=plank-knee to elbow plank-lying woodchop-side to side twist-over and under


    dumbelllls
    PAZARTESİ:kalkar kalkmaz strech+ mh1 (-kahvaltı-üni-eve geliş-)BİCEPS VE BACAK çalışması(temel hareketler,son raddeye kadar çalıştırıcam her iki kas grubunu da,kaldıramayana kadar )

    SALI:strech-+mh2.. (-kahvaltı-üni-eve geliş-)- 8 MİN ABS(youtube dan bakın) YANİ KARIN VE GÖGÜS çalışması (yine temel hareketler ve patlatana kadar)

    ÇARŞAMBA:strech+mh3- (-kahvaltı-üni-eve geliş-) SIRT TRİCEPS
    PERŞEMBE:strech+mh4- (-kahvaltı-üni-eve geliş-)OMUZ VE BACAK
    CUMA:strech+mh3- (-kahvaltı-üni-eve geliş-) 8 min abs KARIN VE KOL+BİLEK VE ÖNKOL
    C.TESİ:yine kalkar kalkmaz strech ardından mh1- üni yok haftasonu -öğlen ikindi gibi CARDİO(koşu) - ara ara dumbell boxing
    PAZAR:yine kalkar kalkmaz strech-mh2 - öğlen ikindi gibi 8 min abs KARIN -ara ara dumbell boxing

    *not:hergün ekstra olarak barfiks ve şınav da çekicem ekstra olarak yapabildiğim sürece,düzensiz olucak yaniChin:_


    *şimdi bana şunu yap - yapma diyeceğiniz,tavsiye vericeğiniz şeyler neler?hedefim doğrultusunda?
    *şimdilik protein tozu veya herhangi yabancı bir madde kullanmayı düşünmüyorum tamamen doğal beslenicem ama yukarda verdiğim gibi bir vucut istediğim için şubat mart gibi protein tozuna başlarım diye düşünüyorum?,yorumlarınız nedir?
    *ŞU KONUDA ÇOK BİLGİSİZİM BİRİ YARDIM ETSİN lütfen;ne zaman,ne sıklıkta ve neler yemeliyim?; şöyle ki *antremandan hemen önce,hemen sonra ,antreman arasında ,antemandan 2 saat sonra ,ana öğünlerde ,ara öğünlerde , yani nerde ne zaman nasıl yemeliyim ,karbonhidrat,yağ ,protein nasıl almalıyım .#antreman derken yukarda haftalık verdiğime göre cevaplarsanız sevinirim çünkü bi sabah var bir de akşam,hangi arada,ne zaman nasıl yemeliyim#

    bunlarda vucudumun fotoğrafları:her türlü eleştriye ve öneriye açığım,yapıcı ve faydalı yorumlar bekliyorum sizlerden thums:
    http://e1212.hizliresim.com/14/2/gj1y5.jpg
    http://www.bidepo.com/images/bodyforum2.jpg
    http://www.bidepo.com/images/bodyforum3.jpg
    http://www.bidepo.com/images/bodyforum4.jpg
    http://www.bidepo.com/images/bodyforum5.jpg

    bazı yerlerde anlatım bozukluğu yapmış olabilirim heyecanıma verin :)
    evet kabataslak bu şekilde özetleyebilirim durumumu,şimdi sizlerin yorumlarını tavsiyelerini bekliyorum bu önümdeki uzun yol için?
    tamamen farklı bir program veya yukardaki progragmda ekleme çıkarmayla benim için en uygun çalışmayı+beslenmeyi arıyorum arkadaşlar
    sağolun okuduğunuz için :):eek:
     
  2. serdar2
    Offline

    serdar2 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenileri:
    531
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Purchase
    Yer:
    Avusturya
    yemek konusunda forumda arama yapmani oneririm. Ayrica eger plaj vucudunun hacimlisini istiyorsan, mutlaka ve mutlaka, body building sart. Agir kaldirman gerekicek, Yani vucut agirliginla yaptigin agirliklar seni 2 aydan sonra zorlamiyacak, Kaldi ki sen bunlari zorlamak icin tekrarlari artiracaksin ama burda ki presip, cok tekrar degil agir tekrar olmali senin icin. En azindan ben boyle dusunuyorum.
     
  3. i.have.a.dream
    Offline

    i.have.a.dream Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2012
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    hocam öncelikle cevabın için teşekkür ederim
    ama vudut ağırlığımla yapmayacağım ki çalışmamı, yukarda verdiğim hareketler hep ağırlıklarla yapılıyor mh1 mh2..
    ayrıca KOL VE BACAK yazmışım mesela onlarıda ağırlıkla yapıcam
    acaba zararlı mı olur benim için(overwork) , ne önerirsiniz?
     
  4. i.have.a.dream
    Offline

    i.have.a.dream Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2012
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    bir bakın ya kafa_
    güncel ..
     

Sayfayı Paylaş