Ust Vucut Superset Programi

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve V.Aydın tarafından 3 Ekim 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. V.Aydın
    Offline

    V.Aydın Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2010
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogretmen
    Yer:
    Istanbul
    merhabalar,
    su an uyguladigim programi yorumlamanizi rica edicem. programi jim stopaninin superman programindan esinlenerek olusturdum. 3 haftadir uyguluyorum. bu antremani haftada 3 defa yapiyorum. bu kadar hacim fazla mi emin olamadim. hem de cok verim hissetmiyorum
    orta seviye sporcuyum 91 kiloyum gunluk yaklasik 4000kkal yiyorum.

    tum hareketler 3 x 10-12 tekrar
    supersetler olarak calisiyorum

    pull up+dips
    d.benc press+d. row
    d. shoulder press+ chin up
    c. grip d. press+d. lateral raise
    rear delt. raise+ shrug
    pushdown+ d. curl
    cable overhead triceps. ext.+ cable overhead curl

    bacakla karin ayri bir gun saglik problemlerinden dolayi ikisini de yogun giremedigim icin yazmadim
     
    Son düzenleme: 3 Ekim 2016
  2. Barbell Training
    Offline

    Barbell Training Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    391
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Izmir
    Masallah. Hem aldigin kalori hem programina bakilirsa hatiri sayilir kas kutlesine sahipsin. Sporda gecmisin var diye tahmin ediyorum.

    Ben superset teknigini sevmiyorum. Ve vaktim varsa uygulamiyorum. Ancak kucuk hareketlerde yapiyorum. Sadece triceps+bicepste.

    Onun disinda guc egzersizlerinde superset yapilmamasi gerektigini dusunuyorum. Agirlik artirimina ve formun nizami yapilmasina odaklasilmalj, superset yapayim derken konstrasyon dagilmamali.

    Mesela db bench press + db row. Zaten en basta bu hareketleri dumbbell ile yapiyorsun. Handikap1. Vede ustune superset yapiyorsun handikap2. Vede jim stoppani den uyarliyorsun handikap3 :)

    Stoppani yi cok bilmemekle beraber edindigim izlenim pek ornek alinacak biri olmadigi. Populer sadece.

    Hareket sayisi da cok sanki. Tamam bazilari kucuk. Shrug, lateral raise vs. Ama yine de kondisyonu dusuruyor.

    Bir de seyi anlamadim. Neden hem chinup hem pullup yapiyorsun? Benzer hareketler degilmi?


    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş