Universal Animal Pump

Konusu 'Performans Arttırıcılar' forumundadır ve B3RkOvi tarafından 2 Ocak 2007 başlatılmıştır.

Bu ürün sizce nasıl ?

  1. Başarılı

    oy sayısı 133
    63,3%
  2. Orta Karar

    oy sayısı 62
    29,5%
  3. Başarısız

    oy sayısı 15
    7,1%
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 126 üye.
  1. serdar maral
    Offline

    serdar maral Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    şu hap yutma sorunum olmasaydı mutlaka denerdim bu ürünü ama gel gelelim hap yutamıyorum abi resmen gırtlakta takılıp kalıyo.en iyisi toz ürünlere yönelmek olacak(yada toz haline getirip suyla karıştırsak olurmu acaba ?varmı hiç böyle kullanan beyler)
     
  2. gameover
    Offline

    gameover Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    235
    Beğenileri:
    137
    Ödül Puanları:
    0
    pumpın hapları insanın gözünü korkutan bazı amino asit hapları gibi değil boyut olarak. yutması gayet kolay ve küçük haplar.
     
    AngryHun bunu beğendi.
  3. m_kemal
    Offline

    m_kemal Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    kayseri
    1 sene önce animal pump ı kullanmıstım ve cok memnun kalmıstım.ama bu yorumlardan sonra tekrar almaktan cekındım.hatta 1 aydır no xplode kullandım ve cok bısey hıssetmedım güç artışı bakımından.sımdı tekrar pump almayı dusundum ama yorumları gorunce kararsız kaldım.acaba pump mı alsam yoksa stak mı?
     
  4. -RevoLt-
    Offline

    -RevoLt- Üye

    Katılım:
    7 Mart 2012
    Mesajlar:
    1.018
    Beğenileri:
    463
    Ödül Puanları:
    93
    mp assault öneririm kendim kullanıyorum.
    salonda weider muscle freak kullanan bi eleman var o da ağırlıkları arttırdı etkisi iyi diyor ama parasıda gayet iyi :)
     
  5. sultanmehmed
    Offline

    sultanmehmed Üye

    Katılım:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.182
    Beğenileri:
    2.501
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul/Fatih
    C.tesi günkü göğüs ant.da öncesi kullandım bir servis...
    Çok değişiklik olmadı ağırlıklarda , uzun süredir aralıksız ant.yapmamın da etkisi vardır belki de...
    Pump etkisi ise mükemmel değil , ben aynı etkiyi AAKG ile de yakalıyorum hatta daha iyisini yakalıyorum...

    Ama yine de Aradan zaman geçsin tekrar şans vermek lazım...
     
    AngryHun bunu beğendi.
  6. Ahmt9
    Offline

    Ahmt9 Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2012
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    73
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    deneyen varmı arkadaşlar bir yorum lutfen arayış içindeyim :)
     
  7. mert55
    Offline

    mert55 Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Arkadaşlar lütfen bana bi yardımda bulunun lütfen Universal Nutrition Animal Pump 30 Paket almayı planlıyorum ve alıcam ama kreatin olarak ne önerirsiniz bu zaten 140 tl falan alacagım yerde max 200 bütce ayırdım kreatin olarak aynı markamı olması lazım yoksa farklı mı olması lazım ve hala memnun olan varsa bizimle paylaşırsa sevinirim ben yorumları okumaya devam ediyorum
     
  8. gameover
    Offline

    gameover Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    235
    Beğenileri:
    137
    Ödül Puanları:
    0
    ant. öncesi animal pumpı çakabilirsiniz beyler sıkıntı yok :) isteyen antrenman sonrası glutamin alsın, isteyen kreatin, isteyen protein. hedefe göre değişir. mesela ben şu an definasyon takıldığım için pro. tozunu bıraktım. ant. sonrası bi likit amino çakıyorum yarım saat sonra yemek yiyorum direkt. kas kaybı istemeyen glutamine takılsın ant. sonrası iyi olur.
     
  9. hakankabaoglu
    Offline

    hakankabaoglu Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2011
    Mesajlar:
    524
    Beğenileri:
    199
    Ödül Puanları:
    0
    animal rage kullanabilirsin:)dumbelllls
     
  10. Du Hast
    Offline

    Du Hast Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2010
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    0
    Bulk dönemimde supplement kombinasyonuma 3 kutu şeklinde ekleyeceğim bu ürünü.Neredeyse memnun olmayan arkadaş yok.
     
  11. mert55
    Offline

    mert55 Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    2 ay sonra tekrar basladım bugün ürünü 2. kullanısımdı fakat anlamadım boynum kızardı ve nefesim hafiften daraldı sebebi stresten yada öncelikle yaptıgım özel mekik programını hep 5 er daha arttırdım ondanda olabilir ama napsam arkadaslar 1 gün arayla mı kullansam ? ama verdiği güç 2. gün olmasına ragmen cok iyiydi ilacı proteinden sonra alıyorum bi yerde mi hata yapıyorum napıyorum bi bilgi verirseniz cook sevinirim
     
  12. hadesmania
    Offline

    hadesmania Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Ankara
    arkadaşlar bu konudaki son mesajlardan; ürünün içeriğinin kesinlikle değişmediğini sadece boya ile ilgili bakanlık izni olmadığından kapsüllerin renksiz olduğunu anlıyoruz doğrumudur?
    peki bu kapsüller türkiye de mi değiştiriliyor yoksa yurtdışında türkiye ye özel bu şekilde mi imal ediliyor?
     
  13. gameover
    Offline

    gameover Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    235
    Beğenileri:
    137
    Ödül Puanları:
    0
    hadesmania doğrudur ve 2. soru için tabii ki doğru cevap b şıkkıdır ;)
     
  14. hadesmania
    Offline

    hadesmania Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Ankara
    teşekkürler cevap için gameover bakalım sipariş verdim biraz önce kullandıktan sonra yorum yaparım.
     
  15. Crews
    Offline

    Crews Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    13
    selam nitrik oksit testise giden damarların genişlemesinde etkili oluyormu bu soruyu şu yüzden soruyorum eğer oluyorsa kısırlığa yol açıyormuş diye okudum bir sitede içime kurt düştü
     
  16. gameover
    Offline

    gameover Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    235
    Beğenileri:
    137
    Ödül Puanları:
    0
    sevgili Crews,

    çocuğu olan bir sürü vücutçu var. onlara bişey olmamışsa biz amatörlere inan hiç bişey olmaz. rahat ol ;)

    hatta tam tersi olarak argininenin cinsel işlevlere çok büyük faydaları var. sperm kalitesinden tut ereksiyonsal bozukluklara kadar.

    sevgi ve saygılar.
     
    Crews bunu beğendi.
  17. Ahmt9
    Offline

    Ahmt9 Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2012
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    73
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Gelelim Animal Pumpa yorumlarıma bugun 9. u paketi içtim c4 kullanıyordum bundan once bence Toz olması bi artı aroma oluyor insanı baysa bile miğde bulanmıyor ama bu haplar hemde acken butun idman damagımda midemi alt ust ediyor allahtan bünyem sağlamda kusmuyorum.

    Bu açıdan puanım 10/4

    Verdiği enerjiye gelirsek C4 kullanırken Gainerde kullanıyordum kilolar zaten artıyordu ama Gaineri bırakmama rağmen animal pumpda kilolarda Azda olsa bi artış oldu .

    Bu açıdan puanım 10/8

    Sınırları zorlama ve dikkate gelirsek 8 arkadaş idmana gidiyoruz hep guluyoruz ama hareketi yaparken başka bi gezegene yolculuga çıkıyorum bu çok iyi. Ayrıca bugun hiç yapmadıgım halde şaşırtmak için Deadlift yaptım aynanın karsısında kendimi ağırlıgı kaldırırken gorunce insanlıktan cıktıgımı gordum. mukemmel haz duydum.

    Bu açıdan puanım 10/10
     
    Y.J.Malmsteen bunu beğendi.
  18. hadesmania
    Offline

    hadesmania Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Ankara
    Arkadaşlar animal pump kullanırken off günlerde 5 gr kreatin alsak nasıl olur sizce?
     
  19. jameika
    Offline

    jameika Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2010
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaslar pump ve nanox 9 arasinda kaldim ikisini kullanan bi arkadas performan ve etki acisindan degerlemdirebilirmi fiyati goz onunde bulundurmayarak
     
  20. hakankabaoglu
    Offline

    hakankabaoglu Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2011
    Mesajlar:
    524
    Beğenileri:
    199
    Ödül Puanları:
    0
    Hic anlatmaya gerek yok bence kesinlikle animal pump
     

Sayfayı Paylaş