Triseps gelişimi

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve rukas tarafından 3 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. rukas
    Offline

    rukas Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    7.Ayımdayım 80 Kilo soğuk 39.5cm kol var.
    Trisepslerim gelişiminden menmun değilim yeni program hazırlamaya çalışıyorum .. hangi hareketlerin tam olrak nereye vurduğunu bilmiyorum.
    Biceps ile beraber çalısıyorum hacime yönelik bir program hazırlamaya çalısıyorum. önerilerinizi bekliyorum. teşekkürler:)
     
  2. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Hangi hareketin tam nereye vurdugu hakkinda forumda pek bilgi yok tricepsi pek önemseyen yok forumda. Halbuki tricepsi gelistirseler göguste ne güzel gelisecek :( benimde tricepsler zayif forumda pek bilgi bulamadim bu konuda ama bildiklerimi yaziyim yinede.

    Bench dips kesinlikle yap programinin başına koy. 4 set yapabilirsin mesela. Bu harekette setleri yüksek tutmak iyi oluyor. Bench dips genel olarak tricepsi etkiliyor. Close grip bench press tricepsin yandaki başini etkiliyor. Kola yandan bakinca kıvrım şeklinde olan yeri. Enseye dumbell extension uzun başi etkiliyor. Deneyimli bir abimden ögrendigime göre kolu kafana yakin yada yapısık tutarsan arkadaki en kısa başi da calistirir ve hareket daha zorlu olur demişti harbiden öyle hissediyorum ben. Heralde diğer extensionlarda uzun başi etkiliyor diye biliyorum skull crusher vs. Push downlar hakkinda bilgim yok evde calisiyorum.
     
    rukas bunu beğendi.
  3. rukas
    Offline

    rukas Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    evet aramama rağmen çok az bilgi var. tavsiyelerin için sağol :)
     
  4. uykusuzburak
    Offline

    uykusuzburak Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2006
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    866
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    turizm
    Dış triceps için Rope Pushdown önerebilirim, dış triceps için en etkili hareketlerdendir. Close grip bench press ve SkullCrusher hareketlerini triceps programından eksik etme. Bunlar temel harekettir ve tricepsi genel olarak çalıştırırlar.
     

Sayfayı Paylaş