triceps push down hareketi tutus farklılıkları

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve OvO tarafından 1 Aralık 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. OvO
    Offline

    OvO Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2012
    Mesajlar:
    169
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    kayseri
    1.bu hareketi bi düz barla yapıyoruz bi ters V seklindeki barla yapıyoruz birde halatla yapıyoruz , gordugum kadarıyla bunlardan en cok ters V seklinde olanı tercih ediliyo bunun sebebi nedir ? bu hareketlerin triceps üstündeki farkı varmıdır ?

    2. bu hareketi yaparken düz barda veya cablede(one hand) ters tutarak ( avuc iclerimiz yukarı bakacak sekilde ) yaptımızda normal tuttustan farkı ne oluyor ? bu ters tutusu hangi zamanlarda yapmamız gerekiyo ?
     
  2. nitrococuk
    Offline

    nitrococuk Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2010
    Mesajlar:
    484
    Beğenileri:
    447
    Ödül Puanları:
    0
    1) Triceps Brachii' nin belli bölgelerini daha fazla etki altında bırakmak için tutuşlar değiştirilir. Ters V dediğin, Triceps' in yan başlarını hedef alır. Sadece yan başları çalıştırmaz ancak daha fazla etkiler.

    2) Reverse Grip yani ters tutuş, orta başları hedef alır. Dirseğe en yakın olan bölge. Bunların hepsi Pushdown (Pressdown) egzersizlerinin varyasyonları, hepsini kullanmak lazım aslında (dönemsel olarak).
     
    Dexter_Morgan ve OvO bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş