Triceps Hakkında Ki Sorularım

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Odunncuk tarafından 24 Ekim 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Odunncuk
    Offline

    Odunncuk Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2014
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    İyi günler :)

    Herkesin uyguladığı belli programlar var, benim de triceps hakkında bazı sorularım var :) Yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.Şimdiden vereceğiniz bilgiler için teşekkür ederim.

    Bildiğiniz gibi triceps kası üç baştan oluşur: Orta (medial head), yan (lateral head) ve uzun baş (long head).

    Bu bölgeleri izole etmek için bi sürü hareketler mevcut olduğu internette yazıyor.Yalnız ben herhangi bi yarışmaya hazırlanma aşamasında değilim bunları izole etmek doğrumudur ?

    Ben kendi programım da ;

    Skull Crusher ( Alna indiriyorum ) 4x10
    Triceps Pushdown 4x10
    Triceps Pushdown Rope Attachment 4x10
    Bench Dips 3x Max

    Sırasıyla bu hareketleri yapıyorum, acaba önerileriniz nedir ? Programım yeterli mi ? Tekrar sayılarım uygunmudur ?

    Şimdiden ilgi ve alakanız için çok teşekkür eder, vaktinizi aldığım için affınıza sığınıyorum :)

    Not : Konu'yu uygun yere açmamış isem affınıza sığınıp , uygun yere taşınmasını rica ediyorum :)
     
  2. Solwied
    Offline

    Solwied Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2012
    Mesajlar:
    468
    Beğenileri:
    103
    Ödül Puanları:
    53
    Ben
    skull crusher 3x8 superset close grip bench press 3x10 kola güzel başladığımı hissediyorum
    2. hareketi her hafta değiştiririm en son dumbell kickback 3x10 yaptım
    Triceps pushdown 3x8 pompalama için verim aldığım hareketlerden
     
  3. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Programın fazla bile.
    Doğru düşünmüşsün, kası izole etmek bence mantıksız ki zaten izole edemezsin.
    Sen pusdown ile dış başa odaklanmaya çalıştın diyelim, yine uzun ve orta baş devreye girecek.
    Hareketler arasında bariz farklar yok. En bilindiklerden komplike egzersizlerden 1-2 hareket işini fazlasıyla görür.
     
  4. Cengizhan CAN
    Offline

    Cengizhan CAN Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    277
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Balıkesir
    3 hareketi aşmamanı tavsiye ederim. Biceps Triceps günlerinde karbonhidratı arttır kafi.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. aslangur
    Offline

    aslangur Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.086
    Beğenileri:
    491
    Ödül Puanları:
    93
    Hocam bench dips ve skullcrusher her türlü yeter abartmaya gerek yok
     

Sayfayı Paylaş