Trapez programı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve pusat.selim tarafından 13 Ocak 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. pusat.selim
    Offline

    pusat.selim Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2014
    Mesajlar:
    139
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar. 7 aydır düzenli spor yapıyorum. Trapezler çok geri kaldı. Omuz gününde trapez için sadece
    4x8-10 dumbell shrug yapıyorum. Bu hareketin yanında ilave olrak hangi hareket-hareketleri koymalıyım ?
    Şimdiden teşekkür ediyorum.
     
  2. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Deadlift.
     
    pusat.selim bunu beğendi.
  3. pusat.selim
    Offline

    pusat.selim Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2014
    Mesajlar:
    139
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Sırt günü deadlift çalısıyorum. O halde başka bir hareket eklemeye gerek yok mu ?
     
  4. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Her insanın genetik yapısı farklı, öne çıkan ve geri kalan bölgeleri farklı olabiliyor. Eğer özel bir zayıflık yoksa deadliftin ve shrugın yeterli olması lazım. Gene de değişiklik olmazsa yanlarına başka hareket eklemek yerine bunları yapma sıklığını arttırmak daha iyi çözüm olabilir. Deadlift çok yorucudur, çok da sık yapılacak bir hareket değildir ama shrug haftada 1 yerine 2 ye çıkartılabilir mesela.
     
    pusat.selim bunu beğendi.
  5. pusat.selim
    Offline

    pusat.selim Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2014
    Mesajlar:
    139
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Teşekkür ediyorum.
     

Sayfayı Paylaş