toptan alışveriş

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve tute tarafından 22 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. tute
    Offline

    tute Üye

    Katılım:
    18 Mart 2012
    Mesajlar:
    126
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    28
    arkadaşlar yeni aklıma geldi. malum bu spor biraz para gerektiriyor ve çoğumuz öğrencisiyiz. aklıma sürekli tüketilen şeyleri toptan ucuza alma fikri geldi. nereden temin edilebilir? site falan aradım ama bulamadım.
     
  2. GECMİSH
    Offline

    GECMİSH Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    172
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Metro gross var kardeşim bir bodyci için cennet gibi bir yer gidince mutluluktan ucuyorum :D klasik şeyler alırsan ucuz ama benim gibi yurtdısı ürünleri alırsan pahalı olur. Et patates sebze yumurta süt alabilirsin ama.
     
  3. Dwayne Johnson
    Offline

    Dwayne Johnson Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    3
    Peki ne gibi avantaj sağlıyor. Bana Tavuk etinden, Yumurtamdan vesayre eşyalarımda nasıl bir avantaj sağalaya bilir normal bir süpermarkete bakarsak ?
     
  4. GECMİSH
    Offline

    GECMİSH Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    172
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle girerken kart gibi birsey dolduruyorsun tam anlamadım ben ailemle gitmistim.Normal süpermarkete ne göre avantajımı var aklına gelmeyecek her ürün var öncelikle ve ucuz fiyata giysiden tut bahçe eşyasına kadar hersey var iste daha ne diyim.
     
  5. Dwayne Johnson
    Offline

    Dwayne Johnson Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    3
    bursada okuduğum için biliyorum, baya büyük bir yer, yok yok.. sadece hiç alış veriş yapmadım ordan yani et v.b şeyler gibi. Merak ettim olay şu 1 kg tavuk göğüsü 10 tl, eğer ordan 5 kg 40 tl ala bilirsem avantaj ^^ veya yumurtai joğurt, süt vesayre Değmesi lazım, hafta sonu 1 kere gidip 7 günlük alışveriş yapmak lazım eğer gerçekten uygunsa. Tatilden sonra bi bakim oraya, süper fikir çok sağol :D
     
  6. Oqi
    Offline

    Oqi Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Konya'da da var metro ben oradan yapıyorum alışverişimi. Hafta sonlarında genellikle iyi oranlarda indirim oluyor. Ayrıca Konya'da my gross da var bilen bilir. Orasınıda tavsiye ederim
     
  7. ÜMDDMÜ
    Offline

    ÜMDDMÜ Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    260
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    BEAST
    Yer:
    GYM
    hocam peki diyer alişveriş yerlerine göre ne gibi avantaj sağlıyor. Diyelim bir haftalık yemeğimi ordan alsam. Tavuk, salatalık v.b, biraz anlata bilirmisiniz ?
     
  8. Oqi
    Offline

    Oqi Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocam haftalık alışverişimi yaparken ben zaten ordan 2kg tavuk göğsü 2 koli yumurta peynir sebze alıyorum dışardaki fiyatlardan daha ucuza geliyor toptan fiyatına satış yapılıyor gerçek anlamda. Mesela başka markette tavuk göğsü 8 lira ise burda 5.99 lira
     
  9. ÜMDDMÜ
    Offline

    ÜMDDMÜ Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    260
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    BEAST
    Yer:
    GYM
    ne diyorsun hocam, felaket birşeymiş. Bunu tutum. baya bi tasaruflu oluyor aya vurdum zaman. Bir öğrenciye göre mükemmel birşey :) hafata da 5 kg tavuk değl 10 kg tavuk yersin :D
     

Sayfayı Paylaş