Tomorrowland (Belçika'da elektronik müzik festivali)

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve khephnes tarafından 14 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. khephnes
    Offline

    khephnes Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2012
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenileri:
    2.624
    Ödül Puanları:
    123
    evet arkadaşlar, tomorrowland'den haberdar olanınız var mı bilmiyorum fakat bu festival, dünya üzerindeki en büyük elektronik müzik festivali. dört gün süren festival her yıl temmuz'un son haftası yapılıyor ve dünyanın dört bir yanından binlerce insanı ağırlıyor. birkaç yıldır gitmek istediğim festivale bu yıl için bilet almayı planlıyorum, hatta festivalin şöyle bir tanıtım videosu var, bence bodybuilding motivasyon videolarından daha motive edici;

    http://www.youtube.com/watch?v=M7CdTAiaLes

    video uzun olduğu için şunu söyleyebilirim, 7.40'tan sonrasını izleyin özellikle. :)
     
    rockybalboa7 bunu beğendi.
  2. kratos1
    Offline

    kratos1 Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    693
    Beğenileri:
    440
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İstanbul
    2013 tomorrowland bilet satışları sanırım 9 şubatta başlıyormuş.

    26-28 temmuz tarihleri arasında olucakmış. Hardwell ve avicii kesin varmış.

    Daha detaylı bilgiye sahip olan paylaşırsa sevinirim. Ayrıca gitmek isteyenler olursa ne yapılması gerektiğini burada tartışalım.
     
  3. khephnes
    Offline

    khephnes Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2012
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenileri:
    2.624
    Ödül Puanları:
    123
    Teea ne zamanlar yazmisim.

    Biletler cikisa cikar cikmaz bir-iki gun icinde tukeniyor. Bir site vardi oradan alinabiliyor. Ayrica sonrasinda 2-3 gunluk Amsterdam turu iceren secenekler de var. 800 euro falan gibi bir fiyata denk geliyordu toplamda.

    Dimitri Vegas & Like Mike duosu ve ortamin ve insanlarin guzelligi icin gidilebilir. :)

    [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=DrOGVOtsEMU[/YOUTUBE]
     
  4. kratos1
    Offline

    kratos1 Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    693
    Beğenileri:
    440
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İstanbul
    Paylaşma paylaşma insanın moralini bozuyor valla gerek yok :D

    800 euroya mal olan ne tam olarak? 3 günlük tomorrowland ve kampı artı 2-3 günlük amsterdam turu mu?

    Ayrıca bu turdan sağ çıkma şansımız çok düşük ya :D
     
  5. khephnes
    Offline

    khephnes Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2012
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenileri:
    2.624
    Ödül Puanları:
    123
    Ahaha, benim de cok moralim bozuluyor ya, Tomorrowland ve ASOT videolari izlemiyorum pek o yuzden. Bu sene Mart'ta ASOT 600 icin Beirut'a gideyim en azindan diyorum. 400 liraya gidis donus ucak bileti, konaklama, konser falan derken cok da fazla tutmaz sanki. Lubnan vize de istemiyor hem.

    Kufurler yagdiricam valla, Armin dibimizde Sofia'ya gidiyor, Minsk'e gidiyor, bu sene Guetamala'ya gidecek, abidik gubidik yerler. Istanbul'da nerde diye yirtiniyorum burda. Kankasi Andy Moor o kadar laf soylemisti tabi bizim ulkeye. Gelmiyor adam.

    800 euroya mal olan her sey. Toplam, hepsi. Gidis, donus, bilet, 3 gece Amsterdam vs.
     
  6. kratos1
    Offline

    kratos1 Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    693
    Beğenileri:
    440
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İstanbul
    Sensation geldi de noldu baksana ya. Gelmezler tabi.

    Valla 800euroya oluyosa düşünebilirim. Para biriktirmeye başlamak lazım. Yani ucuz diil tabi de çok içimde kaldı 2 senedir gitmek istiyodum. Nerden öğrenebiliriz bu turu?
     
  7. khephnes
    Offline

    khephnes Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2012
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenileri:
    2.624
    Ödül Puanları:
    123
    Interflyeuropa'ya bir goz at istersen. Oralarda olmasi lazim.
     

Sayfayı Paylaş