tiroid ve yağ yakıcı

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve joker23 tarafından 25 Şubat 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. joker23
    Offline

    joker23 Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    230
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    0
    tiroid sorunu olan birisine hangi yağ yakıcılar önerilebilir?
     
  2. fatihsultan
    Offline

    fatihsultan Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    hormon dengesinde bir sorunmu?
    yoksa fiziksel yada nodül tarzı bir sorun mu??
     
  3. joker23
    Offline

    joker23 Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    230
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    0
    hormon eksikliği var arkadaşım ona göre bı yag yakıccı tavsıyesı tesekurler.
     
  4. galois91
    Offline

    galois91 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2007
    Mesajlar:
    300
    Beğenileri:
    186
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Akademisyen
    Yer:
    Eskişehir
    Bence arkadaşınızın bu türden ürünleri doktora danışmadan kesinlikle kullanmaması gerekli. (Ki doktorunda bu türden bir ürünün kullanımına izin vereceğini zannetmiyorum) Düzenli beslensin, kardio yapsın, doktorun önerdiği ilaçları kullansın o da (belki daha yavaş da olsa) hedefine ulaşacaktır.
     
  5. fatihsultan
    Offline

    fatihsultan Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    @joker23
    galois91 in dediği gibi bu tür özellikle vucudunun zaten normal seyrinden farklı bir durumda ise..değil bir takviye ilaç bence neden hipo-troid olduğunun nedenini araştırsan çok iyi ..olur..

    kjaramsar bir tablo yaratmak istemem ama acilen bir kan testi, ultrason testi yaptırmanı öneririm..çünkü bunun nedeni guatrdan, nodül oluşumuna hatta allah korusun ama troid kanserine kadar gidebilme ihtimali var.. umarım kontrol ettirmişsindir ve birşey yoktur..

    senin durumunda kesinlikle vucut dengeni etkileyecek bir ilaç yada destekleyeci madde kulanmamanı tavsiye ederim..troid tüm vucudu etkileyen öenmli bir organdır her nekadar bilinmesede..
     

Sayfayı Paylaş