testisler

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve emrah tarafından 5 Ocak 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. emrah
    Offline

    emrah Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2005
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Personal Trainer
    Yer:
    istanbul
    beyler bazen boyle ayakta falan dururken yada otururken yumurtaların tıtterdıgını hıssedıyorum ama acayıp bır tıtreme yanı kendı kendıne sallanıyo gıbı bu normalmı sızce cok komık bır durum ama merak ettım hyper_hyper_
     
  2. ammun
    Offline

    ammun Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2007
    Mesajlar:
    271
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    öğrenci=dilenci
    Yer:
    Denizli
    phuauhauh
    başlık tesisler olunca acaba ne tesisinden bahsediyo başlık dedim,fakat hiç aklımdan böyle tesis geçmemişti (:)
     
  3. marthel
    Offline

    marthel Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2007
    Mesajlar:
    425
    Beğenileri:
    122
    Ödül Puanları:
    53
    testis olmasın :)
     
  4. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.498
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    boş mesajlar atılmaya devam edilecekse başlığı kitleyeceğim..Sağlık ciddi bir konudur..geyik bölümü "konudışı"
    edit : başlık düzeltildi..
     
  5. emrah
    Offline

    emrah Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2005
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Personal Trainer
    Yer:
    istanbul
    hocalarım kımse cevap vermedımı her zaman olmuyo bu
     
  6. KD
    Offline

    KD Üye

    Katılım:
    9 Mart 2007
    Mesajlar:
    244
    Beğenileri:
    52
    Ödül Puanları:
    0
    testislerin hareket etmesi normal diye biliyorum ama titreme hic duymadim
    sogukta birakmayasin :D
     
  7. emrah
    Offline

    emrah Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2005
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Personal Trainer
    Yer:
    istanbul
    baslık sılınırse sevınırım alay konusu oldu bu
     
  8. ebben
    Offline

    ebben Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2006
    Mesajlar:
    338
    Beğenileri:
    220
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar mühendisi
    Yer:
    Danimarka
    slm Emrah

    Öncelikle alay edilecek konu degildir. Bence yazdigin icin seni tebrik ederim. Ve ilk önerim doktora görünmen olacaktir.

    Bu sorun cremaster kasiyla ilgili, bu kasin görevi scrotumu kaldirip indirmekdir, yani sogukta testisleri cekip sicaktada burakmaktir. bunu yapmakdaki sebepde testislerdeki isiyi sabitlestirmek. Bazen bu kas "göz sermesi" gibi atmaya baslayabilir, ve normaldir. herkesde olmaz olan kisilerdede cok ama cok nadir olur. eger dumazsa veya agri baslarsa bir doktora görün (üroloji doktoruna)


    saygilar
     
    diez bunu beğendi.
  9. emrah
    Offline

    emrah Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2005
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Personal Trainer
    Yer:
    istanbul
    tesekkur ederım bu bana haftada 1.3 gunde bır bellı olmuyo agrı falan hıssetmıyorum sadece 10 sn falan tıtrıyo sankı cekılme oluyo gıbı buda benı rahatsız ettı ondan sordum yorumunuz ıcın tesekkur ederım
     

Sayfayı Paylaş